Andrea:) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 jeg er 5+4 i dag, men begynte å blø. Litt tykt og mørkt blod. Har jeg mistet? Er kjempe bekymret. Hørt noe om at manson kan blø, menn hva og hvor lenge er vanlig? Hvordan føles en spontanabort? Huff, redd! Ingen bra start på ferien!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Huff Andrea... vi sitter i samme båt... jeg blør også er 5+2 i dag. Det er ikke så tykt blod, mer spotting og brun utflod. Jeg er også redd, SA er mitt største mareritt!!! Men jeg tror at når man får en SA at det kommer mye blod og klumper.... Jeg krysser fingrene for oss begge!! du må høre fra deg å si hvordan det går! Lykke til!!!
mini nr to på vei Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Hei!! Er det mye blod? friskt blod? I mitt første svangeskap hadde jeg en blødning i uke 6, ikke mye blod da, men fikk ultralyd og alt var fint med lillegutt som snart fyller 3 år.. Er nå gravid i uke 9+1, hadde bittelitt blod (ikke helt friskt blod..nesten brunt) en morgen for et par uker siden...ringte til lege og fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke var noe gale og at jeg bare burde ta det litt med ro... Ikke vært på ultralyd ennå..men føler meg veldig gravid..kjennes ut som det vokser og skjer mye i magen.. VELDIG lett å bli bekymret... kjenner til det, men tror det er best å prøve å tenke positivt og nyte ferien, men ville kontaktet lege dersom du føler det er noe gale.
Andrea:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 oi, en del skrivefeil. Prøver å taste meg frem på en ipod. Hehe. Å, det er så grusomt å gå slik å vente på at blodet skal gi seg! Tar du ny gravitest? Blør liksom ikke hele tiden jeg heller, mest når jeg tisser. Vip må holde kontakten og se hvordan dette går! Skal krysse fingre og tær for oss begge i hele natt!
Andrea:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 hei, det var beroligende og godt! Det er litt brunaktig tykt blod. Ikke like mye som mensen. Litt slimaktig er det også( beklager detaljer). Er det vondt å miste? Merker ikke noe annet enn at jeg blør. Er dette ganske vanlig i begynnelsen? Veldig fersk på dette området!
pia81 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 hei! jeg mistet for 3 uker siden, og det er ondt ja!!du skjønner det hvis du mister! jeg krysser fingrene for at det går bra med deg!
mini nr to på vei Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Litt detaljer tåler en gravid jente..hehe.. Tror det er helt vanlig å ha det sånn som du beskriver. Har aldri mistet før..så vet ikke helt, men har intrykk av at de som har spontanabortert har blødd en del..og friskt blod. Lykke lykke til!!
Andrea:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 uff, går det bra med deg? Veldig leit å høre! Takk for svaret, akkurat det jeg ville høre. Jeg har nemlig ikke noe vondt, er bare veldig sulten. Ønsker deg all lykke videre!
Andrea:) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 puh! Tusen takk, nå kan jeg sove i natt. Lykke til med lille spiren din
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Jeg blør også mest når jeg tisser.... jeg tenkte på å ta meg en tur til legen i morgen om det ikke gir seg eller blir verre. Jeg krysser fingrene for deg og meg selv i natt Andrea så får vi høres i morgen hvordan det går! klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Hei. Tror dere kan ta det helt med ro. Har selv hatt mange sa nå og hos meg starter det alltid med sterke taktvise magekramper sinnsyke mens smerter) og heftig blødning. Kommer alltid helt rent blod første dagen, og heavy bører med kraftig klumpete et par dager.. Ikke for å bekymre dere, men det er kanskje lurt å få sjekket med inv. ul? er desverre mange som merker ma på den måten. Krysser alle fingre og tær jeg har for at dere ikke opplever sa/ma. Det unner jeg ingen. Legg dere rolig og slapp best mulig av og ta livet heeelt med ro Lykke til
Andrea:) Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2008 Takk for svar en del roligere nå. Har heldigvis sluttet å blø, det hjelper på. Skal allikevel bestille time hos gyn da ferien er over. Ble skremt i går altså. Huff.
Maf og lillemann Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 går sikkert fint =) tenk på så mye pressede blodårer som ligger i spreng der inne... bare legg deg ned å slapp av. og når det gjelder MA, at det er sånn man oppdager det, så sa ihvertfall legen min at en MA er egentlig ganske sjelden- og ikke så ofte man skulle tro på internett, hehe...
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 19. juli 2008 #14 Skrevet 19. juli 2008 Hei jeg hadde sa for 5 dager siden jeg har bare spotta noen dager og ikke hatt noen slags smrter så man kan ha sa uten smerter. Dra til legen og be om å få ul. Det er ikke noe morsomt å miste. Men det går nok bra skal du se masse lykke til
mumitrollet Skrevet 19. juli 2008 #15 Skrevet 19. juli 2008 Da jeg var gravid hadde jeg brunlig blod på papiret etter toalettbesøk rett over 5 uke. Jeg var naturligvis bekymret, men uten grunn. Fødte en velskapt datter. Er veldig normalt med blødninger. Jeg hadde og små blødninger (brunt blod) litt uti svangerskapet, blant annet i uke 12/13. Tror ikke legene kan gjøre så mye så tidlig i svangerskapet. Det fikk hvertfall jeg til svar da jeg besøkte legevakten i uke 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå