Gå til innhold

Hvor mye snakker deres barn på 21 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det er store variasjoner, men hvor mye er det "vanlig" at de kan i denne alderen (når det gjelder ord og setninger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er min jente 2 år og 2 mnd. men når hun vare 21 mnd så pratet hun omtrent helt reint og i lange setninger. men hun er veldig tidlig ute med å prate.. mange som tror hun er mye eldre pga at hun prater så tydlig

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

masse. Hun kan masse ord nå, men blander språkene (norsk,engelsk hovedsakelig litt spansk). Hun lager setninger med 2 og 3 ord og er begynt å synge litt også. Mye av det hun sier er veldig klart og tydelig, og mye er mer "tulle"-språk som bare jeg kan forstå fordi jeg er den som vet hvordan hun prøver å imitere ordlydene.

stolt av henne jeg :) syns hun er så søt der hun peker og ser ned og sier "manda trusebleie big bæsj" he he

Skrevet

Ganske mye, men er først nå i det siste at vokabulæret hennes har "eksplodert", var nok ikke den raskeste i klassen. Har setninger, og synger også enkle strofer. Hender jeg må oversette hva hun sier da, ikke alltid helt krystallklart. Hun er forresten 22 mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...