Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 people in motion GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Han drikker ikke saft, han drikker blod=) Så der tipper jeg satan snudde i dørsprekken din i sinne over å bli tilbudt det.....hvor dum går det ann å bli liksom??=)
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Satan drikker ikke blod, det er det Ozzy som gjør :-D
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Eehhhhhhh.....ser du mye på såpeserier? Godt du holder deg innendørs da for da slipper du å bli overrasket over hvor mange blod drankere det er i verden.....OG jo satan drikker blod for faen!!=)
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Satan drikker saft med sukker! Han gir det til ungene sine også! Med TÅTEFLASKE! AAAAAAAAAAAAA, for en helvetes kødd altså! Men en gang i tidenes morgen, så var det et band som kalte seg Saft, og de spilte en sang som het People in motion. Og den er sånn at når den setter seg i hodet, så sitter den der. Uh! Sasasasasa-sa-sa-sa, sasa-sa-sa-sa-sasa-sasasa. Sånn er den. Nemlig. Trøøøst meeeeg!
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg kan trøste deg med at satan liker nemlig ikke saft og han vaksinerer seg heller ikke!!=)
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Han har sikker bakovervendt bilstol i FØRERSETET! Der det er AIRBAG! Ha'kke mye peiling på trafikksikkerhet den der nei.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Han har ikke bil, men sparkesykkel og bak fester han ungene med tau=)
Spinnvild van Vetcheg Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er sant *dumme meg* det er jævligere med sparkesykkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå