Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er ca 9uker på vei, og har et lite prolaps. Merker jeg har en del vondt i korsryggen nå, men er svangerskapet da farlig for ryggen min og vil det gjøre praolapset mitt værre?? Noen som vet?

Har pleid å å få massert litt på korsryggen, men har hørt at det kan føre til SA når man er gravid?? Hva annet kan jeg gjøre for at det ikke skal gjøre så vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops skal jo stå prolaps ikke prolas:S

Skrevet

Du kan gå til kiropraktor. Ikke noe i veien for å gjøre det mens du er gravid.

Skrevet

Uff ja håper det ikke er noe farlig å gå til kiropraktor. Vil ikke ryggen skal bli værre heller:S

Skrevet

Jeg har en nesten prolaps. en produ... et eller annet. Er en sånn derre plubbel som tyter ut av ryggen min. Og jeg går til fysoterapaut (skriveleif i dag ja) Men jeg var hos manuelterapi når jeg var 7-9 uker på vei.. Og da fikk jeg beskjed at han ikke ville gjøre noe før etter 3mnd... Eller det var vel ikke vanlig å gjøre det etter man var 3 mnd på vei..

Men oppsøk en kiropraktor, manuelteraput.. noe som har med ledd og muskler å gjøre og høre hva de kan gjøre og ikke gjøre når du har prolaps. Jeg ville i allefall oppsøkt og fått undersøkt om det er noe som kan gjøres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...