Mammamor Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Heisann.. Er en tanke irritert....hva synes dere? Jeg har i dag 5 dager til termin, sitter med en del kynnere/murringer og vondt i ryggen, men er vel ikke helt sikker på om det blir noe mer...men uansett.... I dag har guttungen, pappan og jeg vært på tusenfryd og hatt det kjempehyggelig, men en kompis av pappan sa at han muligens skulle komme på besøk, det er jo kjempekoselig, vi har jo ikke sett han på mange måneder...etterpå ringte han og sa at han mest sannsynelig ikke kom fordi han var veldig forkjølet og ikke ville at vi skulle stresse hjem...veldig omtenksomt syntes jeg jo! Men da vi kom hjem satt han i bilen ute på gårdsplassen og drakk, mens han ventet på at vi skulle komme hjem!!!!! Jeg ble bare så irritert at jeg ikke klarer og sitte sammen med de, mannen min tok seg jo da selvfølgelig litt han også for å være kompis, men jeg blir så fly forbannet!! Tror ikke at det er noe på gang men man vet jo aldri, har allerede sagt fra at jeg ikke synes noe om det så tett opp til termin, men men hjelper tydeligvis veldig lite.... I tillegg så betyr jo dette at han da selvfølgelig må sove her.... uten at noe har blitt avtalt. Hvis det kommer til å skje noe i natt, kaster jeg han ut..evt..barnefar også:-/ da jeg ikke vil ha med meg en beruset/full mann når jeg skal føde, samt at det ikke får være fulle mennesker her i huset sammen med guttungen når jeg ikke er hjemme. Vet ikke helt hvor urimelig dette er av meg, er det noen andre som har opplevd/opplever det samme? og hvordan takler dere det når slikt skjer? Vet dette ble litt langt, men er rimelig frustrert.......
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hei Jeg skjønner godt frustrasjonen din - og selv hadde jeg nok sagt ifra at det var et dårlig tidspunkt å besøke oss på, til kompisen til mannen din. Det at mannen din også velger å drikke reagerte jeg på, han burde iallefall satt ned foten. For mitt vedkommende hadde ikke det blitt aktuelt, der er jeg ganske så klar i talen. (kanskje litt streng, men man vet aldri hva som skjer når). Greit at han kompisen kom og at han sitter en liten stund, men så kan han gå - bare å si ifra det at du er sliten f.eks (ta heller en hvit løgn og send han på dør). Jeg fikser ikke fulle folk nå som jeg er gravid i siste trimester
Mammamor Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Takk, det er egentlig det jeg synes og vil også, men klarer liksom ikke å få meg til å si det. han har 3 timer reise hjem, så jeg kan jo liksom ikke bare sende han på dør....i tilfelle det skal skje noe....Føler da at jeg bare er en overhysterisk gravid kjerring...sukk...Men mannen min skal nok få høre det kraftig i morgen den dag..for dette er uaktuelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå