~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg kom inn!!..hihi.. på sykepleien altså Visste jo igrunn at jeg hadde nok poeng osv til det,men jaggu dæven så glad jeg ble likevel. Har nettopp sendt svarkortet, med litt skrekkblandet fryd..Nå er jeg igang, på et vis:D Og ellers da?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2008 Tror ikke du har sett denne gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå