Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hvis jeg tar meg noen glass vin hvor lenge må jeg vente på å amme.? han er 4 mnd. Og tar flaske så den biten er grei.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg koste meg med både ett og to glass uten å tenke på det jeg, men det er jo opp til hver enkel. Må legge til at det ikke var hver helg akkurat... og babyen bør jo da være 4 mnd gammel.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 2-3 timer, så da har vi alle rett og kan være fornøyd med det! ) http://www.doktoronline.no/qa/forum/38/qa2844885.html
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Herregud for en usakelig kommentar. Babyen får ekstremt små mengder av alkohol i seg etter at mor tar seg f.eks ett glass vin. Dette har jeg faktisk diskutert med ei venninne av meg som er lege og ei som er jordmor (som har samme syn som meg). Det som er direkte farlig er å drikke i svangerskapet, eller ta seg av en baby/ barn når man selv er beruset. Det må jo være lov til å bruke hodet og ikke være overhysterisk. Dessuten som jeg skrev, dette er vel helt opp til den enkelte. Enig i at det ikke er noe vits i å amme dersom man er beruset/ full, jeg snakker her om ett-to glass vin som nytes.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Blir sikkert beruset av ett par glass vin jeg siden jeg ikke har drukket alkohol på et år. Takk for svar. Jeg venter nok i 2-3 timer pr.glass for å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå