Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har hørt det hele livet, men trodde aldri på det selv. Det var synd, for da jeg bla gjennom gamle bilder, tenkte jeg faktisk at jeg så flott ut da......Nå er jeg bare mor til to barn.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Du kan komme deg igjen, vet du. Ved å trene mye og legge vekt på hudpleie, så er mye gjort.
badass_suburban-mom Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Stakkars. Du kunne egentlig slått deg opp som glamourmodell,men nå er det for seint. Så bortkasta å bli mor istedet!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 kjenner meg igjen. selv om det å bli mor er det største som har skjedd meg er det surt å ikke ha innsett at jeg faktisk var veldig pen før de kom. Kan jo hende det kommer igjen, men blir jo bare eldre og eldre
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Er ofte sånn det ender hvis man flyter på at man er pen hele livet og ikke får seg andre verdier...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg var nok veldig forfengelig, men innrømmet det aldri. Trodde det var nok med at jeg var smart. At folk sa at jeg var pen betydde ingenting for meg, tenkte jeg den gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå