Sannellerslik? Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet att det var fullmåne kl 09.59 idag.. men betyr det att det er da det er en sjans for att fødselen starter? eller er det i kveld/natt? Jeg trodde att fullmåne alltid var kvelden, så jeg ble så skuffet da jeg las att det var i dagtidli...
Vertigo Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Tiden for nøyaktig fullmåne varierer på døgnet, ja... Ellers så sier en jordmor jeg kjenner at deres erfaring er at fødetoppen ikke kommer på akkurat dagen det er fullmåne, men to dager før og to dager etter. Så nå holder jeg en knapp på to dager etter Tror forresten eldstejenta kom to dager etter fullmåne...
Sannellerslik? Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 ok:) da får jeg satse på om 2 dager.. takk for svar!:-)
2 fine små Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Oi, da faar vi staalsette oss i helgen da, hehe.....menstermin i dag og UL termin neste soendag, men har jo stolt paa menstermin innert inne da, og regner med en uke over, saa da naermer vi oss jo uansett ULtermin - saa fullmaane, jobb med meg du. Tror neste fullmaane er 16. august. =o)
Mamma mjaua Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 okei, takk:) så du stoler mer på menstermin? oi, har aldri tenkt over at den kan stemme mer. min menstermin er 29. juli og ul er 18. august. hihi, men nærmer meg uansett begge terminene, så er ikke så lenge igjen av gravititeten uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå