OhBaby! Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 bør man stå frem med nick på skravle for å få best og mest seriøse svar??
LuckyLuke Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det tror jeg ikke har så mye å si. Det er mange søte damer her, men også noen besserwissere og nedlatende folk. Flest søte da! Så det er oftest de du får svar fra )
OhBaby! Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 ja,hehe,jeg prøvde meg på anonymforumet,mender ble jeg bare svart med vissvass og dritt.. er så lite trykk på bligravid forumet.. lurte på hvor langt på vei man kan være før pos test.. om man kan være 4,5,6 uker? ventet mens for over to uker siden.. tre neg. tester,masse rare "symptomer" og plutselig ikke anonym mere.
LuckyLuke Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 En graviditetstest (Clear Blue) KAN være positiv 2-3 dager før man venter mens. Denne måler jo HCG nivået i urinen. Noen skiller ut dette tidligere enn andre. Men har det gått 6 uker siden forrige mens og fortsatt negativ test ville jeg kontaktet legen for å sjekke om det er andre grunner til uteblitt mens og andre symptomer. Jeg tok en gang CB i uke 11, den var positiv da og selv om jeg hadde hatt en MA. Håper du finner ut av det! Gleder meg til jeg skal finne fram testen!
OhBaby! Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 ja,gleder emg sånn til det er positivt var!! er såååå babysyk nå!
LuckyLuke Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 *krysser fingrene for deg* Var forresten inne på anonymforumet, og så alle svarene du hadde fått. Håper du blei litt klokere nå da. Ikke lett å gi noe svar, men du har helt rett i at det er best å teste med morgenurin for da har man høyere HCG nivå i urinen. Gi meg beskjed hvordan det går med deg da! Send en PM ellers så titter jeg innom april2009 klubben (terminklubber) stadig vekk. Er der jeg har lyst til å være se ;o)
Galskapens overhode Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Hei.. Jeg fikk pos først i uke 8 med første og dagen etter IKM med nr 2.. Så varierer fra sv.sk til sv.sk
OhBaby! Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 oki,da kan jeg vente med å teste til over helgen da.. bare spent!!
smilan Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Clear blue testen skal være bra... Jeg gikk på apoteket og spurte etter den beste og fikk den... Lykke til :-)
OhBaby! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2008 ja,har testet med 3 stk cb tester til nå.. neg siste på madnag,så tenkte å vente til mandag morgen med ny test. har mørk spotting i dag,og det er neppe et positivt tegn.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Ta deg en tur til legen og ta testen der, eller ta en blodprøve. Da bør du få et sikkert svar.. Lykke til =)
OhBaby! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2008 ja,må det. men legekontoret mitt er stengt t.o.m 25 juli. så kan ikke dra dit før neste mandag.. skulle jo tro jeg bodde på landet,og ikke i stavanger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå