Gå til innhold

Hårvekst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd at hårvekten øker etterhvert som barna kommer og årene går?

eller er det bare mine hormoner som er helt på styr...?

Har angst for for mye hår på kroppen..., og i dette tempoet her er det varulv neste :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er enig med deg... det er forferdelig å se på!! Er bare å anskaffe seg gilette og annet hårfjerningsutstyr det:-)

Skrevet

Oi, stakkars deg.

Heldigvis er jeg ikke plaget av sånt.

Skrevet

Yæææææææææææææækkkk. trodde slike kvalmende tråder automatisk ble fjernet her inne!! kvaaaaaalmt:-)

Skrevet

Har bare ett barn, så ikke merket noe forskjell, men kjenner noen som har gått raskt og mye ned i vekt, de har fått dun på hele kroppen!

Skrevet

Dette er en typisk tulletråd som Hi sitter å ler seg i hjel av!! Håper modde kommer snart:-)

Skrevet

Ja, veldig plaget med det. Er bare 30 men må vokse ansikt, ben bleker på armene etc

Skrevet

Jeg må barbere haken hver dag.. Det gikk greit med napping i noen år,men etter jeg fikk barn er det blitt masse... Utrolig kjipt.

Skrevet

At det går ann...Når en kommer med sine ærlige meninger om feite blubber på stranden så blir det sletta med en gang...men å legge ut om hårvekstproblemene sine, det er ligsom greit!!!!

maaaaaaaaade hvor er du?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...