Gå til innhold

diskutert dette før sikkert..men vognposer ..hva velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hr lyst på sånn med skinn i selv..men vet ikke hva jeg skal velge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å velge voksipose, men kom gjerne med argumenter for og mot det valget. Har bare hørt at de er veldig gode...og varer lenge.

Skrevet

Jeg har hatt voksipose til de to andre, men nå er jeg blitt usikker på hva jeg skal ha denne gangen,,

Synes voksiposen var grei, men det var litt "stor" og klumpene også...

Ser at det har kommet andre typer poser som er mindre "vatter"..

Men, som nevnt jeg har ikke bestemt meg jeg,,,

Skrevet

jeg har voksiposen som jeg brukte med datteren min. synes det var kjempe grei.

ellers har jeg min gamle pose som jeg kommer til å bruke litt bare siden jeg hadde den som liten.

Skrevet

Har en Odenwalder lammy XL dunpose etter storesøster som babyen skal arve. Den har skinn inni som kan taes ut. God og varm! Kjøpt for 1800 kr hos www.lilleprinsen.no.

Skrevet

hmm ja ..mangen som velger voksipose forstår jeg..har adri hatt d selv..har hatt skinnpose til begge mine..synes d er så koslig med d ullet :)spes når d blir vinter å surt:)

får se hva jeg ender opp med:)

Skrevet

jeg har valgt ullpose hver gang. Synes voksiposen blir så klam når d er litt varmt i været. Men har bare erfaring fra barnehagen jeg jobber i. vil tro voksiposen er perfekt i kalde nord :)

Skrevet

Hei!!

Jeg kjøpte lammeskinnspose til første mann for 4 år siden.. den har jeg vasket og renset, så den er klar for bruk igjen.. Nå i begynnelsen har jeg bare bunnen av posen i vogna og skal ha dyne over.. til høsten kommer jeg til å sette på toppen av lammeskinnsposen og ta bort dyna..

Fikk i juni sist, så praksisen blir mye det samme... !!

Lykke tl med valg av pose...

Skrevet

jeg har kjøpt Brio-pose.. Den var egentli ganske tjukk, men ikke skinn i. Har derfor kjøpt skinn ved siden av, som jeg kan putte inni posen når det blir veldig kaldt ute..:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwàlder posen med bamse inni. I tillegg til denne har jeg lammeskinn som skal legges under posen. Brukte Nøstebarns ullfleese dress + votter +sokker og lue sist gang og kommer nok til å velge dette denne gangen også.

hadde forøvrig voksi sist gang og var ikke så beigeistret som mange andre er for denne. Den er stor og klumpete og tungvinn med alle disse snorene. Den blr også noe klam.

Satser på at jeg blir fornøyd med odenwàlder sin.

lykke til:)

Skrevet

Vi har kjøpt voksipose med utagbar plate som gjør at den kan brukes som "mykbag". Med seler slik at den kan løftes ut av vognen mens lille barnet fortsatt sover... :) Flott løsning!

Skrevet

Dette hadde jeg også til både første og andre mann,,

Det var en kjempefin løsning, og det ble jo som en mykbag..

Men, nå er jeg rett og slett usikker på om jeg vil velge voksiposen igjen,,,

Så jeg skal ta meg en tur på Fru Lyng i dag og se...

Skrevet

Jeg vurderer også sterkt Easykid. Liker det med forlengerleddet, at du ikke trenger å stappe den lange enden inn i bunnen av posen. Tror den fint får plass i OTH bagen. :-) Men tenker litt på andre dunposer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...