Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får en tak i disse tsjortene de f.eks står bebis på og slikt? er det på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte noen på nine.no for en stund siden..:)

Skrevet

Hmmm...ser at det var lite der nå.

Du kan jo sjekke ut cafepress.com. Jeg har bestilt til jenta mi der og hadde ingen problemer med bestillingen..:)

Skrevet

Hvis du bestiller derifra bør du vite at voksentøyet er store i størrelsen og at barnetøyet er litt lite..

Jeg har hatt veldig problemer med dem. Bestilte en mamma t-skjorte med trykk av to små hender og føtter som var nede på magen. Fikk tilsendt med trykket på brystet. Klagde og fikk tilsendt en ny. Der var trykket flyttet 5 cm lenger ned, men fortsatt ikke nede på magen. Samtidig reklamerte jeg på t-skjorta jeg hadde bestilt til TobiDad. Fikk beskjed om å ikke sende dem tilbake da jeg ikke skulle ha noe mer utgifter på dems sine vegne. Men så fikk jeg en ny sending som jeg måtte betale ny toll og moms på, også med trykket på feil sted. Så da tok jeg og sendte tilbake mine t-skjorter og den jeg reklamerte på til Tobidad, og har bedt dem om å sende meg en handlebag og en smekke i stedet. Ba dem om å skrive at det er retur for feilsendte varer eller gave på emballasjen. Sendte tilbake for over 4 uker siden, men har ikke fått noe tilbake enda. Vil egentlig bli veldig overraasket hvis jeg får noe. Regner med at jeg har tapt pengene.

Skrevet

T-skjorter med "BEBIS" på magen får du kjøpt på www.barnetrend.no

Bestilte BellaBand der, og de kom i posten på 2-3 dager :D

Skrevet

tror dem skal ha litt div på verdensbestepappa.no å =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...