Ikkelektuell Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Slutt å skrive "pga av". Det heter da for faen ikke "på grunn av av", heller.
Ikkelektuell Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2008 Det er da fullstendig irrelevant.
Patetica fåkksi Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 Å jasså? Så nå er jeg "noe annet rask"? HVOR har jeg lizzom skrivi pga av? (følte meg truffet av overskrifta) En annen klassiker er pgv.
Ikkelektuell Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 "Jo"? Hva med å kjøre pjattet ditt en ekstra gang gjennom hjernen før du gulper det opp via tastaturet? Jesus..
Ikkelektuell Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2008 Ruskebjønn! Pgv, ja, den er fin.
Fjelljenten Skrevet 21. juli 2008 #7 Skrevet 21. juli 2008 Ikke bland den freaken borti dette her ihvertfall!
Ulme Skrevet 21. juli 2008 #8 Skrevet 21. juli 2008 Syns det er verre naar man dropper #at# jeg da.....pga jeg skal ut, det heter vel paa grunn av AT jeg skal ut aaahhh #rask#
innMariSterk Skrevet 21. juli 2008 #9 Skrevet 21. juli 2008 Kommer man med direkte beskyldninger, så får man jaggu følge dem opp også, og ikke bare strø rundt seg med usaklig femåringskrangling, skvæke skriket.... Og ellers - hvor ble det av vidsynet? ;-)
Ikkelektuell Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 Du og vidsynet ditt kan vel delvis ta på dere æren for et eget vaksine-forum her, så jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til her. Vet heller ikke hva du mener med "femåringskrangling" - det jeg gjorde var å påpeke at ludder og en haug andre konsekvent gjør den idiotiske feilen å skrive "pga av", og understreket at de bør slutte. Det var for øvrig ingen beskyldning, men et faktum. Alle som er villige til å gå gjennom alle ludderets innlegg de siste dagene er velkomne til å oppdage det samme. Du er sikkert vidsynt nok til å gjøre jobben. Alt hell og lykke ønskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå