Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er det helt sikkert;) Hvilken modell har dere? Høyt lydnivå på den? Hvor lang tid bruker den på en maskin med tøy (bomull)? Anbefales? Takk:)
allegodetingertre Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Vi har en fra Miele. Fornøyd med den! Bråker ikke mye synes jeg. Aner ikke hvor langt tid den tar, jeg.
Edelweis Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 vi har en fra whirpool. du bestemmer selv hvor lang tid du ønsker å sette den på. den går opp til 120 minutter tror jeg. setter den som regel på 90 minutter jeg, om jeg har full maskin med håndduker. bråker ikke så my heller, kjøpte den i 2006, deb er kjempe ålreit synes jeg=)
Julia/Julie Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Miele er knallbra! Veldig lang levetid og ikke så høyt lydnivå. Når du er på Elkjøp e.l. så står desibelnivået på de ulike modellene, så om du ikke velger Miele, så se etter en annen med ok, lavt nivå. Du bør velge en med sensor, det vil si at den stopper av se selv når klærne er tørre. Det er strømbesparende:-) Jeg har en fra AEG som jeg er veldig godt fornøyd med. Den har vart i 6 år uten problemer og vi er en familie med mye klesvask, selvom vi "bare" er 3:-) Vil tro at den bruker 60-90 minutter på en vanlig maskin (jeg tørket sjeldent "alt" tøy). Det finnes som regel et digotalt display som viser resttid.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Vi kjøpte ny tørketrommel i fjor. Etter å ha studert mange tørketrommlers funksjoner, energiforbruk, brukervennlighet, pris osv. endte vi opp med denne. (husk å fjerne mellomrom i linken før du går til siden) AEG tørketrommel T57849 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00007-NIyC5m?ProductID=LALD4QFHeGEAAAEW7041ih7G&CatalogCategoryID=gQPD4QFHOREAAAEOCeI03xiL
Mrs. Bouquet Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e00007-NIyC5m?ProductID=LALD4QFHeGEAAAEW7041ih7G&CatalogCategoryID=gQPD4QFHOREAAAEOCeI03xiL Tipper denne virker
Alle gode ting er 3:) Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har en Candy kondenstørketrommel som jeg er veldig fornøyd med. Den bråker litt, men er vel pga at jeg har den på kjøkkenet.Hadde nok ikke lagt merke til det om jeg hadde hatt vaskerom.. Det er forskjellige tørke funksjoner på den, og den stopper selv når det er tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå