Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er det helt sikkert;) Hvilken modell har dere? Høyt lydnivå på den? Hvor lang tid bruker den på en maskin med tøy (bomull)? Anbefales? Takk:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har Bosh, og er ikke superfornøyd med den. Står alltid på 2 timer og 18 minutter i displayet på vanlig tørking av håndklær. Tørker jo greit og har aldri vært noe tull med den. Men jeg bruker alltid bare en innstilling, (men det er kanskje meg?) jeg bruker bomullstøy sol tørt, noe som tilsvarer at det er helt tørt. Så er det mange flere innstillinger for bomull og for hvor tørt du vil ha det. Jeg har aldri skjønt vitsen. Jeg vil alltid ha det helt tørt.. Og orker ikke sette meg inn i alt, er visst noe som går på syntetisk, men jeg setter som sagt alt på samme innstilling.. Tørker mest vanlig bruksting også da.. Så jeg vil anbefale deg til å kjøpe en enkel, men som tåler god tyngde av tøyet, da det er vått og tungt når det legges inn der. Og spør godt etter på butikken hva alle innstillinger er til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå