Gå til innhold

glad jeg bor her jeg bor... ref tv2 nyhetene nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det i hvertfall ikke noe problem å få føde på sykehuset vårt, tross sommerferie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for det... jeg kommer jo ikke til å føde noen gang!

Skrevet

He he er som å høre meg slv, på slutten med vesla... den ungen kom aldri til å komme ut!!! hehe. Men fikk plutselig for meg nå at det setter igang i kveld/natt for deg... :) Men ikke stol på det da, det er så mye rart som detter ned i hue på denne gamle skrulla. Anyway, håper du kommer igang snart, og får en flott fødsel:)

Skrevet

sitter og gomler kanelboller med ekstra mye kanel så det kan jo hende det er det som sender deg fødevibber! ;)

Skrevet

Kanskje det var lukta av de,,gravid hormonene mine kjenner alt. Vel og bra med kanelboller,godt er det også. Men sett gubben i sving også og la han virkelig få jobbe . Kanskje det hjelper også.:) Heldig alikevel du da som snart er i havn:) bare venter og lengter til desember jeg nå:)

Skrevet

fortsatt her ja..

skjønner at du er utolmodig... er du på overtid eller?

husker jeg var såååå lei siste mnd med eldstemann.. og jammen gikk jeg 10 dager over terminen gitt... og hadde da hatt 3 cm åpning siden termindatoen...

Skrevet

Hvor er det stengte fødeavdelinger da, ifølge tv2? fikk ikke sett det der jeg.....

Skrevet

Her er det sommer stengt fødeavd veldig kjedelig. Har en fødsel på sykehuset her for en stund siden.Uten jord mor var en kirurg lege eller noe som tok i mot.

Skrevet

Var noen fra kristiansund som måtte kjøre til molde (eller omvendt), men hadde de født en dag senere så hadde kristiansund vært åpen og molde stengt!

Skrevet

6 dager til nå... 12 dager sist, så jeg er forholdsvis rolig fortsatt, men hadde ikke gjort noe om han kom ut snart for det altså!

Skrevet

Så ikke nyhetene jeg. Kjedelig å kjøre til Molde å føde har gjort det sel for snart tre år siden. Det tar jo en times tid med bil.Fullt er det på føde avd å, ble sliten av å være der jeg.

Skrevet

jeg er fra krsund,og glad jeg ikke hadde termin når det er stengt her! :)

Skrevet

Skjønner ikke hva det er de syter for, det er 1 time å kjøre mellom molde og kristiansund. Her er det 2 timer til nærmeste sykehus, sommer som vinter, hvis veien er åpen vel og merke. Der nede ligger sykehusene tett i tett.

Skrevet

Huff! Da bør man ha godt tid på seg når man skal føde! Jeg bor 5 min fra sykehuset og synes nesten det burde vært en menneskerett at man ikke hadde mer enn maks en time til sykehuset eller ordentlig legehjelp i det minste uansettt hvor man bodde i dette landet.

Men jeg skjønner jo godt skuffelsen til dette paret, da. Hadde de født en dag senere så hadde de kunnet født på sykehuset som de tilhørte...

Skrevet

Hehe, het tar det 2,5 timer sommerstid og 3 timer vinterstid til nermeste sykehus. Lillemor hadde ikke tid å vente på det, så hun kom på det lokale helsesenteret. Hadde jeg dratt ned tidligere hadde jeg sannsynlivis fått ambulanse fly over(tar 10 min), men vi måtte kjøre rundt i ambulansen. Etter hun var født da, så jeg hadde jo ei å beundre og snakke med/kose med på turen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...