Heleneharepus Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei på dere! Hvordan føles det å være gravid? Jeg nyter min "graviditet" til det fulle, har til og med begynt å tenke på barnerommet. Den lille kommer jo snart :-) Noen som har tips til hva vi kan gjøre for å få gravid-følelesen så ofte som mulig? Når det gjelder andre "the secret bestillinger" har jeg hengt opp et bilde av det huset jeg ønsker, jeg har redigert kontoutskriften min med et par millioner kroner....tenkte å gjøre noe lignende med min "bolle i ovnen" Kanskje henge opp et gravide bilde av meg selv (for de som ikke har andre barn kan man jo bare lime sitt hode opp på et annet bilde (f.eks et bilde av en gravid kjendis man finner bilde av i ukeblader) Mange muligheter, noen som har gode forslag? Ha en kjempefin kveld, dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå