Gå til innhold

Dreier livene deres seg om tv-serier eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker jo som om dere blir helt krakilske pga den anonyme som har lagt ut hvordan disse teite reality-seriene ender. Bør dere virkelig ikke ha andre ting å henge fingrene i enn disse teite seriene? Ikke er de spesielt banebrytende og ikke morsomme.. Jo, Paradise Hotel er morsomt å glimte på fordi folka er så latterlig forfengelige, naive og patetiske.. Har sett på det i 3 minutter,jeg ble helt satt ut av dumme folk...

Blir det mye Days of our lives om dagen og eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av uka er det 1 program jeg fast ser på, og det er ungkaren. Derfor ble jeg dritforbanna når slutten avsløres. Jeg er ikke sportsfan o.l, og det er ingenting jeg MÅ ha med meg eller som jeg følger fast med på, annet enn ungkaren som sagt.

Selv om du;HI, ikke ser på tv, så er det da andre som følger med på serier. Grey's anatomi, frustrerte fruer, CSI, det er flust av serier, og vi foretrekker forskjellige ting. Latterlig at noen MÅ legge ut slutten uansett, blir som å lime siste siden først i boka...

Skrevet

TV? Nei sånnt tull har jeg ikke tid til.. Da kan jeg jo ikke vie hele min oppmerksomhet til BiM/DiB..;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...