celodi Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Sjokoladen=) Om det skrives sånn... Åååå,fikk så lyst på det.... Har ikke spist det på maange år..Finnes det på butikker tro..
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Vanlige butikker ;-) Svarte liksom på siste kommentaren din ;-)
celodi Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Kan bare ikke huske og ha sett det!!! Må sende ut gubben,,,,hihi=) Må ha det,bare må ha det=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå