Gå til innhold

Hva heter gutta deres?! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Mathias og trenger et guttenavn til han i magen.. Jeg vil ikke ha han navnløs lenger. Finner et navn jeg liker, men så er det ikke fint alikevel og jeg holder på og bli gærn! ;D Hehe.. Den navneboka vi har er ikke helt ny heller og bare norske navn i.. Hva heter deres da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aksel

Skrevet

Gutten min heter Lucas José:-)

 

Men har du sett på Navneguiden her?

Masse navn, også utenlandske!!

 

Ligger på menyen på venstre side.

Skrevet

Vår gutt heter Sebastian.

 

vi snakker om en til.. (har en gutt og en jente nå, og navnene var ikke vanskelig å finne..) sliter max når vi diskuterer navn på en evt. nr 3.....

Skrevet

jeg har ikke gutt men odin og trym er kjempe fine navn... sambo liker johannes:p

Skrevet

Ludvig og Julian heter gutta mine

Skrevet

Gutten min heter Tobias...men Tobias og Mathias er vel kanskje litt for likt, hi hi;o) Lykke til med navnevalget....er ikke lett det der...

Skrevet

Theodor Anders heter min:) Oppkalling:))

Skrevet

Lukas :) Har dessverre blitt veldig vanlig, vi tenkte ikke helt på det da..

Skrevet

Min heter Linus

Skrevet

Gutten vår heter Kristoffer.

 

Jeg synes Markus er veldig fint, vurderte det hvis tulla hadde blitt gutt. Men det blir jo veldig likt Mathias da..

Skrevet

Jeg har en Even:) Syns det passer bra til Mathias også...

Skrevet

Edvard Johan er min gutts navn... :)

Skrevet

Magnus, også har vi en Vegard (eller Håvard) i magen....Ganske så norske navn da....

Skrevet

christopher heter min lille prins..;)

Skrevet

Gutten vår heter Felix:-)

Skrevet

Min heter Elias=) Men det er kanskje for likt med Mathias? Hehe=)=)

Skrevet

christoffer utenfor magen, og Alexander inne i magen.

Skrevet

Jeg har en Mathias jeg også :D

 

Jeg ville tenkt på å ta et navn som "matcher", og kanskje ligger relativt likt på populæritetsskalaen. Tror det hadde hørtes lit feil ut hvis den ene hadde hatt et relativt vanlig navn som Mathias og den andre het Pablo eller Fernando - hvis du skjønner :P Hehe!

 

Navn jeg synes passer til Mathias er:

 

Johannes

Isac

Fredrik

Filip/philip

Jonas

Tobias

Max

 

Lykke til med letinga! :)

 

La oss få vite resultatet da :)

Skrevet

SCORPIOGI

 

Tøfft navn, stesønnen har de samme navnene, bare i omvendt rekkefølge.

Skrevet

Om vi skulle få en gutt til i fremtiden så er det foreløpige navnet som vi har blitt enige om Sigurd=) Syns det er skikkelig fint=)

Skrevet

Åh, mange fine navn her! :D Er såå lei av og si "babyn" eller "gutten i magen" bare. Skal skrive ned navnene og legge den på bordet her:D

 

Pappan jobber natta, så han står opp når jeg legger meg nemlig! ;o)

Skrevet

Hehe, n¨å trodde jeg du hadde en sønn som het Scorpiogi! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...