Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Vi har en Mathias og trenger et guttenavn til han i magen.. Jeg vil ikke ha han navnløs lenger. Finner et navn jeg liker, men så er det ikke fint alikevel og jeg holder på og bli gærn! ;D Hehe.. Den navneboka vi har er ikke helt ny heller og bare norske navn i.. Hva heter deres da?
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Gutten min heter Lucas José:-) Men har du sett på Navneguiden her? Masse navn, også utenlandske!! Ligger på menyen på venstre side.
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Vår gutt heter Sebastian. vi snakker om en til.. (har en gutt og en jente nå, og navnene var ikke vanskelig å finne..) sliter max når vi diskuterer navn på en evt. nr 3.....
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 jeg har ikke gutt men odin og trym er kjempe fine navn... sambo liker johannes:p
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Ludvig og Julian heter gutta mine
*Rutletutt* Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Gutten min heter Tobias...men Tobias og Mathias er vel kanskje litt for likt, hi hi;o) Lykke til med navnevalget....er ikke lett det der...
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Theodor Anders heter min:) Oppkalling:))
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Lukas Har dessverre blitt veldig vanlig, vi tenkte ikke helt på det da..
Minnie Mom Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Gutten vår heter Kristoffer. Jeg synes Markus er veldig fint, vurderte det hvis tulla hadde blitt gutt. Men det blir jo veldig likt Mathias da..
supermummy Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har en Even:) Syns det passer bra til Mathias også...
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Magnus, også har vi en Vegard (eller Håvard) i magen....Ganske så norske navn da....
mai mammaen til to Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 christopher heter min lille prins..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Min heter Elias=) Men det er kanskje for likt med Mathias? Hehe=)=)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 christoffer utenfor magen, og Alexander inne i magen.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har en Mathias jeg også Jeg ville tenkt på å ta et navn som "matcher", og kanskje ligger relativt likt på populæritetsskalaen. Tror det hadde hørtes lit feil ut hvis den ene hadde hatt et relativt vanlig navn som Mathias og den andre het Pablo eller Fernando - hvis du skjønner Hehe! Navn jeg synes passer til Mathias er: Johannes Isac Fredrik Filip/philip Jonas Tobias Max Lykke til med letinga! La oss få vite resultatet da
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 SCORPIOGI Tøfft navn, stesønnen har de samme navnene, bare i omvendt rekkefølge.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 Om vi skulle få en gutt til i fremtiden så er det foreløpige navnet som vi har blitt enige om Sigurd=) Syns det er skikkelig fint=)
Mamsen87 :) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 18. juli 2008 Åh, mange fine navn her! Er såå lei av og si "babyn" eller "gutten i magen" bare. Skal skrive ned navnene og legge den på bordet her:D Pappan jobber natta, så han står opp når jeg legger meg nemlig! ;o)
Mor di! Skrevet 18. juli 2008 #25 Skrevet 18. juli 2008 Hehe, n¨å trodde jeg du hadde en sønn som het Scorpiogi! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå