Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er SÅ lenge siden jeg ble mamma for første gang (og samtidig er det en evighet siden) og i dag ved middagsbordet oppdavet vi at eldstemann som snart blir skolegutt har fått sin første løse tann. Både han selv, pappaen, lillebror på 3,5 år og jeg måtte jo bort å vrikke litt på den og han var utrolig stolt da, hehe... Tenke seg til, de små hvite riskornene han slet sånn med å få i 9 mnds alderen skal nå ut igjen og erstattes av voksentenner. er jo nesten litt vemodig. Og bare for å toppe det oppdaget vi den første jekselen hos mini på 1 år i dag. Noen kommer noen går... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må være spesielt:o) Tenker det samme om mine jeg også - at tiden flyr. Plutselig er Tobias blitt stor gutt som har slutten med bleie, står og tisser(;o) og har begynt å ville bestemme hva han skal ha på seg...Milla er jo 1 år neste tirsdag og skal snart begynne i bhg...syns nettopp vi gikk her å ventet på at hun skulle komme ut...

Skrevet

Ikke sant? Er nesten uvirkelig hvor fort alt går. Lykke til med barnehagestart da! :-)

ps, sover Milla bedre nå?

Skrevet

Det går veldig bra på nettene:o) Hun sovner greit og sover hele natten - deilig!

Litt mer trøblete på dagtid - da er det ut å gå med vogn ellers sover hun ikke...spent på hvordan DET skal gå i bhg...

Skal din yngste begynne i bhg nå i høst?

Skrevet

Han begynte i midten av april han :-) Er blitt de ansattes lille maskott og yndling, hehe... Er jo yngst der.

Er jo deilig når natten er på plass da! Er tross alt det mest viktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...