*Rutletutt* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Deilig å poppe en pocorn og finne frem sjokoladen og kose seg med god (...?) samvittighet:o) God helg!)
*Rutletutt* Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Det skal jeg - hva med deg? Ikke "lov" å unne deg litt digg på en fredagskveld?;o) Jeg klarer fint å unngå å ha lyst på snop i ukedagene når jeg holder meg kun til helgene. Da er det noe å se frem mot og en ekstra motivasjon for å holde meg unna i ukedagene. Nå helgekoser jeg meg stort sett 3 dager (fredag, lørdag og søndag) men jeg går ikke opp noe likevel - tror det hjelper å holde forbrenningen i gang (jeg spiser ganske lite i ukene, jeg da...) Nyt kvelden du også)
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har dritlyst på en Troika i morgen, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe en. For det er så lite med en hehehe, så da kan jeg jo nesten like godt la være:-P Men joda det er sant det, lurt å ha noe å se frem til i helgene. Skal ihvertfall gjøre det om en måneds tid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå