Gå til innhold

Dere som har hatt Logico S (Bilstol)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var barnet ditt når dere måtte bytte stol?

Tenker på å kjøpe,men har hørt at ungene vokser ut av det før de er 6 mnd. Mens noen bruker det til de er 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa vår er ikke stor av seg, vi bytta da hun var seks mndr, både fordi jeg syntes det begynte å virke lite, hadde holdt lenger altså, men også fordi hun ikke likte å kjøre bil, så vi bytta for å se om det hjalp. Ville nok kanskje sett etter et anna, men samtidig er det jo et helt ok sete altså, på alle andre måter. Dette hjalp sikkert veldig da.... :oO

Vi kjøper ikke et anna sete til nestemann som kommer i januar da, iallefall. Vi bruker det snuppa hadde.

 

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...