Djoolia 07+08+12 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hvor gammelt var barnet ditt når dere måtte bytte stol? Tenker på å kjøpe,men har hørt at ungene vokser ut av det før de er 6 mnd. Mens noen bruker det til de er 1 år.
MissUnderCover Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 snuppa vår er ikke stor av seg, vi bytta da hun var seks mndr, både fordi jeg syntes det begynte å virke lite, hadde holdt lenger altså, men også fordi hun ikke likte å kjøre bil, så vi bytta for å se om det hjalp. Ville nok kanskje sett etter et anna, men samtidig er det jo et helt ok sete altså, på alle andre måter. Dette hjalp sikkert veldig da.... :oO Vi kjøper ikke et anna sete til nestemann som kommer i januar da, iallefall. Vi bruker det snuppa hadde. hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå