Gå til innhold

Er noe på gang kanskje? *Håper*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter :)

Ble strippet igår og idag tidlig gikk slimproppen min..

På kontroll igjen idag strippet hun igjen og mer av slimproppen har gått i løpet av dagen med litt blødninger..

Nå syns jeg disse kynnerne er blitt vonde så jeg må opp å bevege meg under de..det murrer også veldig hele tiden..

Gjør rier veldig vondt i både rygg og mage med engang eller kan de ta seg opp? Har mest vondt nederst i magen og svie i ryggen når disse kynnerne kommer..Er utålmodig nå,3 dager over termin ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er akkurat sånn. magen blir hard, og det er mest vondt nederst i magen og det svir i ryggen. vært sånn leeenge jeg. er i uke 38+3 nå. men i dag syntes jeg smertene har blitt litt litt sterkere. kjenner det mer i ryggen enn hva jeg har gjort. man kan jo gå sånn en stund, og jeg har vært sånn i flere uker.

men du er jo over termin så får håpe at det fordi det er igang på deg nå da=) men hvis det kom etter strippingen så er det nok sikkert ikke umulig nei.

sist svangerskap styra jeg med sånne rie smerter en stund før, men den dagen vi dro inn hadde sliproppen gått og det var blod i den. så er jo ikke umulig for din del at det skjer noe nå=)

Skrevet

Rier kan definitivt ta seg opp ja! Blir som regel vondere og vondere..

Og kynnere skal jo i utgangspunktet ikke være vonde,men heller litt ubehagelig. Så du skal ikke se bort i fra at det er noe på gang;) Om disse vonde kynnerne begynner å bli regelmessige i tillegg,er det nok rier:)

Masse lykke til,Glederseg:)

Skrevet

Det er så utrolig spennende dette her..

De er blitt veldig mye sterkere etter strippingen..før var de bare ubehagelige som 2sjarmtroll sier,og jeg kunne sitte rolig eller bare ligge rolig under disse kynnerne men nå må jeg nesten reise meg litt opp å gå..men de er fortsatt like vonde..Men det er jo ikke så jeg griner,og mest i magen så blir litt forvirret..Håper de bygger seg opp og kommer regelmessig..;)

Skrevet

Jeg blir satt i gang i morgen om jeg ikke får rier i løpet av natten,pga lite fostervann..Vil så gjerne føde av meg selv:(

Skrevet

hva er stripping?

Skrevet

De røsker og drar i livmortappen tror jeg det kan forklares som..Gjør så ting kan begynne å skje fortere..men ikke alltid det funker da...men verdt ett eller to forsøk:)

Skrevet

au? det hørtes ikke godt ut..

Skrevet

husker jeg kom inn på føden når jeg skulle ha nr 1..jeg husker jeg sa til jordmor..jaija er d bare sånn riene er så er d jo ikke så verst..(å da måtte jeg puste meg gjennom hver ri,men ikke sååå vondt liksom)

men jm lo litt å sa ehh bare vent..du har ikke nådd toppen ennå..

å herreguuud som hu hadde rett hehe..

jeg hadde så mye reier i ryggen at jeg trodde den skulle brekke i to..hehe huff..

Skrevet

får håpe det ikke gir seg nå da. har du mulighet så får du ta deg en kjapp en med gubben så kanskje det også hjelper=)

Skrevet

Nei det er ikke sååå behagelig men ikke sååå veldig vondt heller..pust mens de gjør det så går det greit:D

redorkide: Hehe,nei det kan jeg tro på og vet det skal gjøre no innmari vondt..Vil ha vondt nå..Vil ikke vente lenger og vil heller ikke bli satt igang..Men kynnere skal vel ikke gjøre veldig vondt nederst i magen heller ? skal de det? er ikke samme som før ihvertfall..

Har hørt flere si at det er som ryggen brekker i to..uff

Skrevet

Ja da sitter jeg her med rier da..ingen våkne?

Skrevet

God morgen!!!

Jeg er våken!!!

Herlig at riene er i gang da, du er ikke tvil asså? Såå kult!!!!

Jeg har ligget i hele går ettermiddag og i hele natt med sinnsyke menssmerter, kynnere og stikkinger "der nede". Hadde håpet at når jeg våkna i dag skulle enten alt være borte ELLER det skulle være mye vondere, hihi.... Tror nok jeg har tenkt endel på at vannet skal gå, og håpet på det, for jeg har drømt masse forskjellige drømmer om vann i natt, hihi...

Nå er jeg klar til å dra på utdrikkingslag, phu, det begynner nå kl 10 og varer hele dagen.... Jeg har egen bil og skal hjem å slappe av og hvile underveis da, og skal ikke bli med på en båttur som er midt på dagen. Tar nok med meg helsekortet i veska også , sånn just in case....

Har en uke igjen til termin i dag!!!!!!

Lykke-lykke til da Glederseg!!!!

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...