Gå til innhold

Hvordan har dere skaffet dere barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dere som ikke benytter familie/venner, hvor fant dere barnevakten deres og hvordan gikk dere frem for å vite om vedkommende var skikket til omsorg for barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi produserte våre selv. ;-)

Skrevet

hoho..

godt sagt oktaviastar..

men for osssom ikke har muligheten til å bruke den metoden så finnes det formidlingsbyråer f.eks.

Barnepasseren.no bl.a.

Skrevet

hun vi brukte i sommer (første gang vi hadde betalt barnevakt utenfor familien) er eldste datter av en nabo av mine foreldre. hun har 3 yngre søsken og jeg har selv vært barnevakt for de 4 da de var mindre.. så kjenner de godt..

Skrevet

Jeg også har brukt ei jeg selv var barnevakt for da hun var liten. Verdens flinkeste og mest omsorgsfulle 13-åring. Nå har hun passa veslegutt flere timer her hver dag de siste 2 ukene mens jeg har fått gjort masse her hjemme. (det har alltid vært noen voksne hjemme samtidig men ho da. Vi bor på stor gård.) Ellers ser jeg det naturlig å begynne med trillepike/trillegutt noen måneder som etterhvert kan tilbringe mer og mer tid sammen med barnet ditt for så å få passe det noen få timer til å begynne med hvor dere ikke er langt unna til å få passe det en hel kveld etter en stund når dere er klare for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...