Gå til innhold

Hadde en MA i dag.. :(

Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

fosteret hadde vært dødt en uke..skulle vært 8+4 i dag..

så om noen mnd blir vi prøvere igjen..

andre som prøver her etter en ma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare sende deg en stooor trøsteklem jeg!

Livet er så utrolig urettferdig noen ganger:´-(

Ønsker deg masse lykke til når dere skal begynne prøvingen igjen. Håper du blir gravid med én gang og at spira blir der i 9 mnd.

Masse varme tanker fra meg

Skrevet

huff utrolig leit å høre:( eg hadde en ma i april var da i uke 15 men fosteret hadde vært død noen uker,:( følse bare utrolig meningstløst og ufattelig leit,trøsten min var at det sikkert var noe gale med babyen, selv om det var en mager trøst,har begynt å prøve i gjen denne måneden for var redd for å bli gravid igjen de første måndenen i frykt for å miste...men er bare å hoppe i det å prøve igjen så snart en føler seg klar for det:)

stor klem til deg

Skrevet

Hei. Opplevde en MA for 2 og en halv uke siden..va da 9+1.

Det føles utrolig meningsløst og man sitter igjen med en tomhets følelse. Min trøst er at kroppen heldighvis selv sier ifra når noe er galt og vi skal prøve igjen snart. De sa at man bør vente 3 sykluser før man prøver igjen, men vi føler oss klar til å prøve så snart mensen har kommet tilbake!

Føler så utrolig med deg, det er forferdelig trist, men det var noe som var galt..

Krysser fingrene for deg/dere og håper du snart har en ny spire i magen!:)

Skrevet

Nei så trist ! Føler virkelig med deg. Så pyton å få to slike triste opplevelser på rad. Jeg hadde MA i uke 10 i mars og ble gravid igjen i juni, men det viste seg å bli en smertefull exu som avslørte seg i uke 6+4.

Jeg fikk mensen igjen 4 uker etter MA (etter tablettkuren) og kom rimelig fort i rute igjen etter det. Tror jeg hadde en såkalt kjemisk graviditet i 2. pp etter MA for hadde positive tester like før TR.. Jaja. Kjipe greier dette.

Sender deg en stor trøsteklem og håper du blir veldig raskt gravid igjen. Vi begynte å perøve igjen 2 uker etter exu, så til neste helg blir det spennende for da er ikm.....

Skrevet

Kjære deg, det var veldig trist! Jeg hadde ma for snart fire år siden, var da 12 uker men fosteret var 8... Selv fikk jeg mye støtte på tråden "mistet". Der var det flere jenter i akkurat samme situasjon som meg. En fantastisk god trøst.

Jeg hadde brukt veldig lang tid på å bli gravid, så jeg følte ikke for å vente så lenge med å prøve igjen. Jeg spurte flere leger, også de på sykehuset om når det var forsvarlig å prøve igjen. Alle hadde forskjellige svar. De fleste sa at man burde vente et par mens, til den var normal igjen...men da jeg spurte om hvorfor hadde de ingen svar på det, bortsett fra at da var det lettere å regne ut termin. Termin???? Jeg brydde meg lite om dato for terminen, jeg ville bare bli gravid igjen jeg. Så da jeg spurte om det var noen større sjangs for å miste hvs man ble fort gravid, trodde de ikke det, eller så visste de ikke. Jeg har den oppfattningen at man uansett ikke blir gravid før kroppen er klar....

Så, etter 14 dager (sexforbudet etter utskrapningen) begynte jeg på igjen. Det tok nøyaktig 1,5 mnd, så var jeg gravid igjen - med min deilige sønn. Det gikk helt fint det. Det sies jo også at man lettere blir gravid når man nettopp har vert det...

Så, gjør det du føler for selv. Noen trenger tid på å bearbeide sorgen, noen vil bare kjøre på.... jeg gjorde begge deler samtidig :-)

Ta vare på deg selv nå. tillatt deg å sørge. Det gjør godt. En av jentene på "mistet" lagde en liten varde til sin lille. Jeg ble så inspiret at jeg gjorde det samme. Til minne om min lille gutt eller jente som jeg aldri fikk møte. Den er ikke så langt fra der jeg bor. Ingen vet om denne varden, ikke en gang mannen min. Av og til går jeg forbi bare for å si "hei". Det føles utrolig godt!

Skrevet

Huff så trist! Håper du blir fort gravid igjen.

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...