entyrogenløvinne Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Min drøm er å bli jordmor... men tviler på at det vil skje.Er ikke sykepleier engang. :-( Nå jobber jeg som helsesekretær. :-/
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Noe som innebærer humanitærarbeid. Barnehjem eller lignende. Sukk, kommer aldri til å skje.
Yrha Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Arkitekt.. men blir det aldri. Er kreativ men håpløs i matte og tekniske ting...
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Min aller største drøm er å kunne leve som artist, men det er nok rimelig uoppnåelig. Men nå skal jeg bli grafisk designer, og jeg GLEDER meg!!! Er sikker på det kommer til å være perfekt for meg:-D
xxxJulianexxx Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Mitt er kunstner. Sånn at jeg kan drive med det på fulltid. Når jeg blir femti skal jeg sitte og male om kveldene og drikke vin (som jeg ikke liker nå) hver kveld. Jeg maler nå også, men det er ikke så lett å få til med to klåfingra barn )
Camilla* Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Lege, innen obstetrikk. Er på embetsstudiet i medisin nå, så drømmen blir nok virkelighet!
Mille** Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Egentlig jordmor, var derfor jeg ble sykepleier, men har slått det litt fra meg. Helsesøster kanskje? Trives godt som bare sykepleier også da. )
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 hjemmemamma er drømmeyrket mittt.... gruer mg til og starte i jobb igjen:( men penger må man ha
*Rutletutt* Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 Åhhh...hvor skal jeg begynne...;o) Jeg er jurist, så jeg håper en dag å få muligheten til å jobbe innenfor strafferett. Ellers kunne jeg virkelig ønske jeg hadde talent og fantasi til å være forfatter. Å være journalist i et motemagasin el høres også ganske gøy ut;o)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Bistads arbeid, ett eller annet innen humanitært arbeid. Skal begynne på studier nå som gjør at det ikke lenger er en drøm!!
Mille** Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Rutletutt, det er det lillesøstern min satser på å bli, journalist i et motemagasin og forfatter på fritiden. Starter på utdanning til høsten. Hun er kjempeflink å skrive. )
lille oss Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 jordmor.. jeg har akkurat kommet inn på sykepleiern, så får vi se hva det blir til etterhvert=)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter kanskje, om jeg hadde disiplin og fantasi nok. Eier av egen bed & breadfast i en liten amerikansk kystby kanskje, men da under forutsetning av at jeg ikke er avhengig av inntekt ;o) ( Er utdannet innen hotell adm) Det bunner vel ut i at en skal kunne jobbe når en vil og ha fri når en vil. Et yrke hvor jeg slipper å pendle 2 timer om dagen og at telefonen kimer i tide og utide fra folk på jobb som er for late til å finne ut av ting selv.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Jordmor, og nå starter jeg på sykepleien så det er slett ikke umulig jeg når det målet lengre :-))) JIPPI!!!
RødRev Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 Skuespiller, forfatter eller sanger. Det hadde vært fint
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Åh, den store drømmen er å bli lege og jobbe i "Leger Uten Grenser". Desverre kastet jeg vekk mye tid på sykdom, så studiene ble utsatt. Nå skal jeg utdanne meg til lærer, vil jobbe på en ungdomskole. Senere vil jeg videreutdanne meg, muligens til barnevernspedagog. Time will show:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 Drømmen hadde vel vært å være forfatter, men jeg har minimalt talent i den retningen. I stedet er det helt greit å være lærer på ungdomstrinnet ;-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 Min drøm er å jobbe med problematisk ungdom. Vet ikke om jeg kommer så langt, men er lov og drømme!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 Politi. Alltid drømt om det! Men det blir nok med drømmen... Ikke enkelt å komme inn der gitt, og nå løper alderen fra meg snart...
Lille L Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 Hudpleier.. Forhåpentligvis er jeg utdannet det til neste år:o)
Mor di! Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 Innen biologi og forskning tror jeg... er lærer, så er langt vekke fra det! =) Men kanskje en gang..?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 18. juli 2008 #22 Skrevet 18. juli 2008 er veldig glad i interiør. kunne tenke meg å jobbe i butikk hvor jeg omublerer og danderer rundt=) bestemme hvordan det skal se ut. jeg gjør jo forsåvidt det i jobben jeg har nå, men må ta kunder også. ønsker en jobb hvor jeg ikke har noe med butikken å gjøre på en måte. altså ikke ta betaling i kassen og hjelpe kunder, men bare jobbe for meg selv med å flytte på hyller osv. jeg elsker å drive med det å koser meg på jobben når jeg har omubleringsprosjekter=) jeg tar interiørskolen, men skulle vel gått dekoratør. men får ta interiørskolen først og se hva jeg gjør videre da.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #24 Skrevet 18. juli 2008 Inertiørdesigner. Men utdanner meg til optiker da jeg VET at jeg har en jobb....Og spennende det også selvfølgelig!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. juli 2008 #25 Skrevet 18. juli 2008 Sosionom, men psykriatisk sykepleier går også bra. Ellers skulle jeg ønske at jeg turte å satse på skrivingen, men jeg er redd for å ikke være bra nok. Har ikke så god tid heller om dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå