*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Var på rutinekontroll i går var da 29+1 Legen oppdaget en hjertelyd som var så rask at han ikke klarte og telle den. BLe sendt til kontroll på Ullevål, der den ble konstatert til over 235 og skrev seg ut over alt de hadde av skjemaer og grafer. I tillegg var hjertelyden "hakkete" innimellom. Lå på observasjensposten og de tok haugevis av prøver. Fikk veneflon og lungemodningssprøyter både i går og i dag og beskjed om å faste i tilfelle ksnitt. Etter å ha konsultert med en dr Rogne på riksen besluttet de å avvente og ha meg på ul kontroller annenhver dag fremover, da alle andre prøver er normale. Noen som har hørt eller oplevd noe lignende og vet noe om hva dette kan være? De var veldig lite opplysende og jeg fikk bare høre vet ikke hvorfor... Frustrert og for å si det mildt skeptisk
Malin&TE Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Oi, den var skikkelig høy da! Har ikke hørt om noe sånt, eller opplevd noe lignende.. Ønsker deg i hvertfall masse lykke til! Håper alt går tilbake til normalen igjen slik at babyen kan holde seg inne litt lenger
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg var på kontroll i uke 35 og da hadde babyen i magen min nokså høy puls-- men ikke så høy som din.. Lå mellom 160 og 190, men jeg mått bli på sykehuset i noen timer til legene fant ut at jeg hadde litt feber og at dette nok påvirket den lille i magen... Men merka at de ble litt stressa, syntes det er bra at de tar deg så alvorlig....det er viktig..da kan du føler deg trygg for at du blir skikkelig ivaretatt...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 ja takk for det, her er det bare ruging som gjelder fremover så får hver dag være et pluss. Klarer ikke finne noe særlig info om dette på nettet heller..gruble gruble Det som var rart var at hjetelyden "falt" ned til 140 etter 2 timer,var fortsatt hakkete men dog...og 1 time etter dette var den oppe i 230+ igjen, og det er der den holder seg mest.og jeg hadde bare ligget i den senga...merkelige greier altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå