Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva driver du og resten av familien med nå? Jeg skal legge han på 5 nå, vesla sov er og gubben spiser brødskiver he, he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollungen sover, sambo og stesønnen min ser Brødrene Dahl på dvd, drikker cola og spiser smågodt. Jeg sitter med føttene i været og dibber mens jeg nyter en halv liter.

Skrevet

Småtten sover, gubben holder på ute(rydder tror jeg) og jeg sitter og sender søknad.. Kjedelig gitt

Skrevet

Gubben er på fjellet med slektninger fra hjemlandet mitt :)

Gutten sover, jeg hører på musikk og drikker te :)

Skrevet

småen sover.vi har akkurat spist deilig middag og nå skal jeg ta med en sig!

Gubben ser friidrett,så her kommer jeg til å sitte ikveld..

Skrevet

Søknader skulle det være gitt...

Skrevet

Minstemann sover i bilstolen sin i gangen...

Mellomste sovna for en gangs skyld med en gang i dag =)

Eldste leker litt i senga si, men sovner forhåpentligvis ganske snart!

Gubben er på grillfest

Og jeg dibber og redigerer bilder

Skrevet

gubben jobber og jeg sitter her m gullet, i mørket for hu er litt survete.... nå bare koser hu og ser på data skjærmen:P

Skrevet

Eldstesnupp sover søtt *o' lykke!*, minstesnupp ligger på fanget mitt mens mannen skrur terrassegulv. Snart skal vi bytte, jeg ut og skru :o))))

Skrevet

Sitter her? ;-)

Ungene sover og mannen surfer på nett på sin pc ved siden av meg.

Skrevet

ungene sover, gubben er og bowler og jeg spiser pottis og tar en øl mens jeg chatter og har tv`n på i bakgrunnen..

Skrevet

Kult Alva, sånn sitter vi også. Hver vår PC ved siden av hverandre!

JESS! endelig en jeg vet om som oxo har to pcer hjemme..

Skrevet

snuppa sover endelig etter en dag mes bare sutring og grining. ikje sove i hele dag.

sambo ligger på sofaen å er på friidrett og jeg sitter her i sofaen å slapper av etter en lang dag med migrene og grinete unge....

koser meg med cola å litt chips med go samvittighet.. :o)

Skrevet

Mannen bretter klær, og venter på en kompis som kommer med pizza:) Akkurat kommet hjem fra trening da.

Jeg sitter nydusja og venter på å dra på jobb..

Skrevet

vi sitter også på hver vår pc og koper :)

tv på i bakgrunn, mens han venter¨på at scream 2 skal begynne :P

Da skal jeg se på mcdreamy i made of honor ;D

Skrevet

Jeg har hysterisk anfall (se annet innelgg), mannen og eldste treffer svigers og lillegutt leker i hagen.

Skrevet

To????

Å nei du. Jeg er gift med en dataingenør, vi har... *telle etter* faktisk 6 pc'eri hus vi! ;-) To av dem er ikke i bruk da og har ikke skjerm heller, men de 4 andre brukes gjevnlig. Vi har hver vår bærbare, en stsjoner på kontoret og en stasjoner nede som vi bruker som multimedia til tv og som ungene kan bruke litt slik at vi har kontroll på dem.

Skrevet

Jeg og eldste sitter med hver sin pc mens vi koser oss med godis, minste sover og gubben holder på å gjøre klar campingvogna. Nå fikk han faktisk kaffebesøk i vogna også, hehehehehe..... :o)

Skrevet

Barna sover. Mannen er hos en kompis. Men kommer hjem snart med brus og sjokolade til meg. :-) som jeg skal kose meg med til Paradise Hotel... *flau*

Skrevet

Leyla sover.. Jeg lakker neglene mine og skal snart hoppe i dusjen!

Skrevet

Jeg sitter nå her alene... Lillegutt er hos pappaen sin og kjæresten min kommer ikke før om 3 uker...!

Så jeg sitter med pc`n på fanget med tv på i bakgrunnen. Skal finne meg cola og chips snart tror jeg :)

Skrevet

snuppa sover menst eg å samboeren spiller wii=)

Skrevet

Mannen min overfører bildene mine fra mobil til pc`n.

Lillegutt sover,

og jeg spiser vannmelon og dibber litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...