meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Vondere enn menssmerter, men slik. Og ikke får jeg blødning og ikke er jeg gravid:( Hva er det da?
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Kan det være pga. inntaket i dag? :-( Jeg blir ofte fysisk kvalm og dårlig av sånne ting:-(
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 ......vondt når du trykker? Jeg vet iallefall at dersom det er blindtarmbetennelse så er man ikke i tvil.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Nja, jeg har vært slik i noen dager nå da... Så tror ikke det er inntaket. Det sitter nederst i magen på begge sider, slik som jeg har menssmerter. Verker og stikker.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Kan være luftsmerter, det kan noen ganger være kjempe vondt. Noen blir faktisk lagt inn med det. Og så blir mange av de veeeeeldig flau når det "bare" var luft...som de ikke har fått proma ut;) Lykke til, går nok over snart.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 He he, jeg har kronisk magekatar og jevnlig oppblåst og krampfyllt mage, så jeg kjenner forskjell på det og dette. dette er noe annet.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Du kan kanskje være gravid selv om du ikke har testet positivt? Med eldste testet jeg negativt i ca 6 uker :-P
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Men skal det gjøre vondere enn menssmerter? Eller like vondt? Etter at lille vampyr kom så er det ganske ganske vondt hver måned. Men disse smertene er ikke konstante heller, de kommer og går. Skikkelig frustrerende smerter... :S
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Har ikke peiling... Er jo veldig forskellig fra svangerskap til svangerskap. Har du sjekket symptomer for graviditet utenfor livmoren? (ikke for å skremme deg altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå