xxxJulianexxx Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Godlukt altså ) Min lukter best med Armani Mania, men jeg er åpen for nye forslag. Det er nemlig jeg som får bestemme det ;o)
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hmmm, kjæresten min har flere av armani'ene, og jeg syns de lukter veldig godt alle sammen. Er det en som heter City Glam eller noe? Og så Night. Begge de er gode. Men det lukter også veldig godt av ham når han bruker L'eu par kenzo (eller noe sånt:-P)
Ronja&Odin Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 davidoff-,,,,,,,,, mmmmmmmmmmmmm den er digg den:p den deep wather eller blå,svart flaske. husker ikke helt hva den heter
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Da vi ble samme brukte han Jean Paul Gaultier sin mannelukt, og den blir jeg helt mo i knærne av om jeg plutsleig lukter den nå. Men....ikke PÅ han, for den er liksom litt guttete i lukten..nå er han litt mer voksen, så nå er det andre ting som passer bedre. Polo Black er fin, også en fra Bvlgari.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Aqua di Gio............. Men den har han brukt i 5 år snart, så jeg lurer på om jeg ikke skal sniffe meg frem til noe annet til bursdag eller farsdag eller noe. Luktet så vidt på Eternity i dag, den var og god. Sommersprayen
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Hehehehehe Alva, den er dritgod, men den bruker pappa:-P Så hver gang jeg lukter den, tenker jeg på pappa, hihi;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå