Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har reisefeber. Hvor skal du og når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...har hatt reisefeber leeeenge, helt siden en stund før jeg dro til Tyrkia den 7. juni. Da jeg kom tilbake etter 3 uker så kom jeg ikke inn på min egen side for å forandre på det. Kom inn i dag igjen, men nå reiser vi til Sverige på mandag så da er det vel på an igjen med reisefeber, hehe... :o)

Vi skal med campingvogn til Luleå, skikkelig harry, jeg vet, og noe helt annet enn 3 uker på et 5 stjernes all inclusive hotell som vi var på i Tyrkia. Men veldig kos og veldig barnevennlig. :o)

Skrevet

Kan b are kalle deg reisefeberen snart da.

Hørtes koselig ut med camping. Skikkelig familie tur. Helt knall viss dere får bra vær ihvertfall:)

Skrevet

Ja vi håper på fint vær, ikke sååå gøy å sitte inne i en trang campingvogn hele dagen, kan fort bli litt muggen stemning. ;o)

Heldigvis har de både HM og et stort lekeland der hvis det skulle bli styggvær. ;o)

Skrevet

H&M vet du, klesbutikk! Har ikke det her jeg bor så jeg pleier å benytte muligheten når jeg kan til å handle inn til ungene. Sommergarderoben deres ble kjøpt inn på H&M i Bergen i april, høstgarderoben blir kjøpt inn på H&M i Luleå. ;o)

Skrevet

Ok. H&M da er jeg med;-) Jeg og elsker HM:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...