Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror vi har inne at vi ser ut?

Skriv hvordan du tror personen over deg ser ut (alltså siste svaret på linken).

Så da må dere gjette på meg først;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nodoubt

Du er sånn ca 165 +/- har blondt hår, men ikke helt lyst og blåe øyne.

slank.du har lugg, men ikke nødvendigvis rett ned.

langt unna? hehe

Skrevet

du over meg,du er lav med kort mørkt hår og tynn

Skrevet

Skremmende nærme:-)

Er i,65. Slank men sliter med en litt stor mage etter 2 graviditeter. Har blå øyne. Blondt hår, lystoner det så det er helt blondt. Håret er kort og luggen er skrådd og ligger mot ene siden. Jeg er imponert!!!

Lille meg venter nr3

ca. 1, 60 høy. Slank. Mørkt hår ofte i en hestehale. Har ikke lugg. Grønn/brune øyne.

Skrevet

Lille meg venter nr 3

Du har kort, mørkt hår, kort fordi det er mest praktisk når man har snart 3 barn. Du er ca 157 cm lang, rund rundt livet for tiden og har blå øyne.

Stemmer sant, eller? ;o)

Skrevet

mamma 990103

Du er høy, ca. 1,72. Slank men brystfager. Mørkt hår og brune øyne.

Skrevet

stemmer nesten det NoDobt

Skrevet

litt rett; jeg har mørkt hår. er 163cm ,noen lunde slank,, og blåe øyne. Men har ofte løst hår, men av og til i hestehale :)

Skrevet

:-)

Vil du si hva jeg bommet på?

Skrevet

*JoSo har reisefeber*

1,70 høy. Slank. Også brystfager. Lyst lasngt hår. Striper håret. Blå øyne.

Skrevet

er 1,76 høy,har ikke brune øyne og er ikke helt slank

Skrevet

Stemmer ganske bra. Er 168 cm, slank, c-cup, dvs normal bryststr.(?), lyst langt hår, pleier å være striper i det, men det ble platinablondt i Tyrkia, skal stripe det etter ferien, har brune øyne. :o)

Skrevet

Susa med ei på 11mnd.

Liten. Ca. 162. Lyst langt hår. Sliter enda med noen kilo for mye etter svangerskapet. Ikke noe du absolutt må ta av men du lengter etter den gamle kroppen din. Blå øyne.

Skrevet

Jeg er 181cm, har blå øyne ja, men ganske kort mørkebrunt hår. Veier noen kilo for mye, men det er ikke svangerskapet sin skyld (har gått ned alt derifra). Og det er absolutt noe jeg må ta av. Blir ikke flere barn før minst 5 kg er borte :( Lengter etter kroppen jeg hadde når jeg var 20 :)

Skrevet

Håper du ikke livnærer deg som synsk :) Er jo vanskelig å gjette på slikt da. Iallefall med et så nytt miljø som denne siden har blitt. ;)

Skrevet

Hehehehe;D Jeg er litt små synsk til tider men dette var total skivebom;-)

Skrevet

Det var ingen som jeg kunne tippe på...hehe:)

Skrevet

Men jeg kan tippe på deg:-)

Ca. 1,70 høy. Lyst hår men ikke veldig lys, litt gyllen lys. Litt krøller/fall. Håret er langt. Normalt slank og blå øyne.

Skrevet

Happy: 175 høy,brunt hår,blå øyne og ganske slank:) ?

Skrevet

njaaa... er bare 163 høy da, men hår og øyne stemmer, men er rund bygd...hehe:) men ikke værst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...