Gå til innhold

Flere som har en skikkelig "hikker" i magen;)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å hikke så vanvittig mye?!

Trodde andremann min hikket mye i magen jeg,men han her tar jo virkelig kaka. Hele magen hopper,og det flere ganger om dagen,hehe...

Noen som vet hva det kommer av?

Mener å ha hørt at det er en grunn for det,

men kan ikke huske hva det var....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hehe, min også hikker hele tiden!! Mener det var en grunn ja... Kan det være pga de "øver" seg å puste eller noe? Nei, husker ikke.

Skrevet

Jo, det har med pusting å gjøre. De trener opp lungene sine :) Har en som hikker mye jeg óg, og det er jeg glad for, vil jo at han skal ha sterke lunger når han kommer ut ;)

Skrevet

Har også en ekstrem hikker :) flere ganger om dagen, ganske gøy å se og kjenne.

Skrevet

Min JM fortalte at det er fordi barnet svelger fostervann, noe som er kjempeflott for det betyr at de øver opp svelgerefleksen. Fra venninner/ kollegaer med hikkere i magen har jeg hørt at de barna ofte har vært flinke til å amme også , kanskje heller litt glupske, hihi ;)

Skrevet

Takk,da fikk jeg svar på det;)

Ja en må jo bare være glad for det... Selv om det kan være irriterende når en endelig har finni en behagelig stilling før nattesøvnen tar en,så starter hikkingen:P

Men stort sett er det stas å se og kjenne på!

Skrevet

Det kan stemme godt med andremann min hvertfall,Thumper:)

Han var ganske glupsk ja.. Hadde nesten ikke tid til å puste under måltidet,hehe..

Og han har igrunn næringsvett den dag i dag og han også!;)

Skrevet

2sjarmtroll jooooo:)heeei hehe lenge siden jeg har sett deg her nå:)

godt å ha deg tilbake hehe

hehe den hikkingen kan være litt plagsom ja..d er akkuratt så når du har leemus i øyet eller andre plasser på kroppen hihi:)

Skrevet

Har en skikkelig hikker selv-flere ganger om dagen og særlig setter han igang når jeg spiser vannmelon el.l. Da blir det sikkert søt smak på fostervannet og så drikker han masse og fort,og så kommer hikken,hehe:)

Skrevet

Ja, jeg har en hikker jeg og,,

Og på morningen i dag, hikket babyen og jeg samtidig,,

Da måtte jeg le,,,

Første barnet mitt hikket ikke, og det ble en gutt, nr 2 hikket og hun ble en jente og vi venter en jente nå som også hikker..

Er det et mønster her,,,

Er det flere som har en jentehikker i magen??

Eller hikker gutter like mye??

Det bare slo meg nå, når jeg tenkte på mine svangerskap og hikke:)

Skrevet

Førstemann hikket gså mye, me tror ikke like mye som denne. Men jeg venter gutt, og har gutt..

Skrevet

Da er det nok samme hvilket kjønn det er, hikke gjør dem begge...

Det er en litt rar følelse når dem hikker,,,,

Men, det er vel at lungene skal modnes og dem drikker for mye fostervann, har jeg hørt...

Skrevet

Jepp, lillebror hikker masse. Men det gjorde frøkna også. Og hun hikka mye da hun kom ut også. Tror nok kanskje det er noe i det at de er glupske! ;)

Jeg hikka masse i magen visstnok, og når jeg først får hikke så får jeg sånne skikkelige anfall... gjør nesten vondt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...