Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

 

Jeg er snart i uke 11, og frem til sist uke hadde jeg veldig såre og ømme bryster. Men nå kjenner jeg ingenting... Kan det bety at det er noe galt? Jeg spyr fortsatt på morgenene...

 

Takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært mange av svangerskapsplagene forsvinner i slutten av første trimester. Ømme bryster er en slik plage. Så heldig du er som ikke er øm lenger (tenk heller slik). Kvalmen gir seg for de fleste rundt uke 12 så etter det føles kroppen helt topp igjen. Du får masse energi og stråler (gjelder de fleste). Så trøst deg med det, du er nok fortsatt like gravid.

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå ble jeg glad:-) Det skal ikke så mye til å berolige meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...