Gå til innhold

brasiliansk voks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det over alt?

sånn at man må brette til side og skreve slik helt?

uff er ikke det drit flaut da`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri prøvd, men jeg lurer også på hvordan det går for seg, egentlig:)

Skrevet

Hehe, brasiliansk voks er over alt ja. Men du kan beholde en stripe eller en liten trekant om du vil.

De som gjør dette, gjør det jo daglig og prater i vei som frisøren gjør når han/hun steller håret du har på hodet. Haha!

Dessuten er det noen som gir deg en liten papirtruse å ha på. Så bretter de til side trusen når de vokser på høyre side, og ditto på venstre siden. Da føler man seg litt påkledd i alle fall.

Dessuten har jeg aldri fått voksing av noen som krever at man ligger som hos gynekologen. Som regel må du brette ut en fot om gangen på den siden de holder på.

Det er absolutt verdt det for å slippe å tenke på barbering der nede i flere uker!!

Skrevet

Ja, man må det.

Er det virkelig verdt å betale for?????

Skrevet

jeg syns d var vondere enn å føde. kjente tårene presse:( hadde styrtfødsel uten bedøvelse, så det va IKKE smertefritt

Skrevet

jeg syns ikke det var så ille.. jeg syns faktisk det var verre å ta leggene.. vokset legger, lår og brasiliansk. syns leggene var verst, så kom lårene og så resten.

ikke så vondt som en fødsel. det var vel å ta i litt..

Skrevet

Haha, er noe enig 21:33, jeg sammenligner smertene med fødselen - men når jeg vokset meg ble det svart og jeg så stjerner - det gjorde jeg ikke når jeg fødte! Holdt på å besvime og måtte be om pause i voksingen.... når jeg tenker meg om kunne jeg absolutt tenkt meg den pausa under fødselen også da. Men smertene under fødsel var på en annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...