Gå til innhold

Må bare klage litt..er så godtesjuk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager er jeg så godtesjuk. Stort sett går det bra, men idag kjenner jeg bare suge etter noe søtt. Lyst på sjokolade, masse sjokolade, og smågodt.

MEN jeg har svangerksapdiabetes. Det går som regel greit, og heldigvis bare få dager som er så ille som idag. Idag er jeg virkelig godtesjuk.

Skal ha meg en stooor pose med smågodt på sykehuset etter jeg har født. Det er iallfall sikkert :)

Er jo ALT som inneholder karbohydrater jo..nesten iallfall.

frukt og potetgull o.l kan jeg heller ikke bare gomle i meg som jeg vil sukk.

Dagens klage fra meg idag.

Til alle dere røykere som har sluttet i svangerskapet; gratulerer så mye :)) Regner med dere har suget etter røyk av og til dere som jeg lengter etter noe søtt nå hehe Og det er sikkert værre en godtesug..ikke vet jeg. Jeg kun festrøyker så har aldri hatt sånt røyksug heldigvis.

Dere er flinke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du eggedosis?? Kan lage eggedosis uten sukker men med kunstig søtstoff isteden. F. eks splenda, natren eller canderella. Kanskje det dekker søtsuget...?? Det lagde jeg med i går. Egg er jo nesten bare proteiner så kan trygt spise det...

Skrevet

tja er ikke så veldig glad i det. Men kan jo hende jeg liker det nå da hehe. Må uansett kjøpe søtningsmiddel. det har jeg ikke.

Men er vel bra igjenn i morra. heldigvis bare noen dager det er sånn da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...