*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Hei... Har ikke hatt soppinfeksjon på mangen år.. Tror jeg har fått det no.. Klør så sykt :os Har ikm på tirsdag så lurer på om jeg kan være gravid ...?? Klem fra meg
Amabolla Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er ganske vanlig å få soppinfeksjon ved graviditet ja, men er ikke ett graviditetstegn. Hadde det ved forrige graviditet i begynnelsen.
3barnsmor? Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Har hatt soppfinfeksjon som gravid ja, men det er ikke et tegn på at du er gravid. Det du imidlertid må huske på når du skal ta canesten er at du ikke må bruke den staven for å ta inn pilla, du må bruke fingern Om du skulle være gravid altså.
trollo Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Kan jeg spørre hvorfor man ikke må bruke staven? Og er det helt sikkert å bruke canesten ved graviditet? Husker at det står på pakken at "ved graviditet må man rådføre med legen før bruk"
småsmurf Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Spurte legen angående sopp da jeg var på kontroll på tirsdag, var helt greit å bruke canesten. Skulle helst ikke bruke staven, for da hadde du ikke helt kontroll på hvor langt oppe du var. Var bedre å sette den litt for lavt, enn litt for høyt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå