Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Sjekket nettsøknaden min. "Søknaden din er ferdig behandlet. Manglet nødvendig ettersending" Men MEN! Jeg har sendt inn ALT innen fristene! Herregud, hva betyr dette? Noe som er tapt i posten? Kommer jeg ikke inn? Jeg begynner snart å grine, noen her som vet noe og kan forklare meg? Og ingen som tar tlf på universitetet heller, en fredags kveld i juli...=(
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Send dem en mail!! Forklar saken. Men gjør det i dag, selv om det er fredags kveld. Håper det ordner seg vennen:-S
EinFrosk Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Har vært igjennom en mye større feil med SO og det ordnet seg, men det var etter tre uker med daglige telefoner og mange negative beskjeder. Ring både SO og universitetet på mandag og om du må sende på nytt, send til begge. Det reddet meg....
Camilla* Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Da er det noe som mangler. Har du sendt alle ettersendingene i oppkrav? De anbefaler det. I så fall har du papirer på dette, du tar kontakt med samordna opptak mandags morgen og posten, om det bekreftes at noe mangler. Det kan jo tilfeldig være at de på samordna opptak har rotet det til på dataen, men det er kanskje litt "far fetched" å håpe på. Var det et dgangsbegrenset studie du søkte på? Hvis så, så har du ikke fått plass eller har plass på vent. Men hvis du ordner opp i eventuelle ettersendingspapirer, så kommer du jo på ventelista, på den plassen du hører hjemme.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg sitter faktisk her og griner, hysteriaen kom og tok meg, Herlighet, hva som har skjedd her? Om ikke alt kom frem, kunne de ikke skrevet det før?! Herregud, tenk om det er for sent. Tenk om jeg ikke kommer inn.
Kosel Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg fikk brev/mail en stund etter at alt var ettersendt om at vitnmålet mitt var slettet i vitnemålsdatabasen og at jeg stod registrert meb bedre karakterer i enkelte fag. Husker jo at jeg klaget når jeg gikk ut av 3.kl og at klagene gikk igjennom og at de skulle ettersende meg nytt vitnemål. I denne perioden stod jeg midt oppi flytting og ettersendingen har antageligvis gått i surr og forsvunnet i alle adresse endringene. Tenkte ikke over det i det hele tatt NÅ og sendte bare inn vitnemålet jeg fant i arkivet mitt jeg... Så måtte ned på skolen jeg gikk på vgs, de måtte leite meg frem og etter mye styr skrive ut nytt vitnemål som jeg måtte ettersende til HiO. Hørte ikke noe etter det. Men det hadde heldgvis ordnet seg, for jeg var tatt inn. Lykke til med å finne ut hva det er. Håper du kommer inn! Ring, mail, ring ring og ring litt til;)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ikke sendt i oppkrav. Omslagsarket er registrert, så da må det være vitnemålene som mangler. Det står det samme på alle 10 postene nedover... Ettersending mangler. Jeg ringer og ringer i håp. Kanksje en stakkars sjel jobber overtid? Beklager alle leifene dere, jeg orker ikke lese over innlegget før jeg poster det nå...
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Noen som har e-post adressen til opptak ved UiB? Den som ligger på SO er feil=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå