Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 *vinke* Så du hadde etterlyst meg! Men jeg føder ikke jeg altså. Er så trivelig på dib at her blir jeg. Dermed basta!!!! Dessuten så vil jeg jo ikke skuffe deg da og føde før søndag.
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hihi.. svarte deg nettopp på andre tråden og augustklubb tråden for sikkerhetsskyld.. så ikke at det var augustklubb tråd før etter jeg hadde lagret:o/ Men som jeg sier, søndag morgen er det action! Lykke til! )
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Hehe, koselig at du svarer på alle sessa tråder du finner, da! Fytti rakker'n, har nettopp spist altfor mye grillmat så nå er det ikke plass til noen flere kanelboller på en stund. Crap! 20. i 7. høres jo veldig kult ut da, men det krever at man har god uttale, ellers blir det lett krøll. hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Hehe.. jepp, det er ikke alltid så lett å si det.. Mange som tror jeg er født 0707 da jeg sier det. 20.07.08 er en bra dato synes jeg. Og ikke minst flaggdag. Viktig å ha bursdag på flaggdager.. hehe )
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 ja, det er fett! Bare så synd det er så mange som glemmer å flagge. På kongens dag var det bare bhg til barnebarna hans som flagget her i området. hehe. Men du, om jeg føder på dagen din, kan jeg få lov til å velge navn selv likevel? Synes liksom ikke Laffen klinger like fint som Linus... Beklager altså!
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Frekkeste jeg har hørt! Laffen klinger knall i mine ører. Ellers kan jeg til nød gå med på Linus Laffen! Er ikke så mange som flagger lenger nei. Men husker da jeg var liten at jeg trodde alle flagget for meg )
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Hmmm.... skal tenke på det da...masa! Mannen prøver å få meg med på Linus Marve (som i fleksnes) eller Linus Homer (simpsons). Har endelig fått han til å slutte og kalle babyen Hulken! Mamma er født 8.mai... gjett om hun trodde folk flagget for henne da hun var yngre!
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Ja man er litt naiv da man er liten.. hehe.. søstra mi har jo bursdag 21/2 (som Magnus) og derfor er det jo ikke rart vi trodde alle flagget for oss ) Linus Homer var jo nesten litt kult ;o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Ikke når man vet at det er etter en lat, smultringgnafsende tjukkas kanskje? hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Hehe.. joda fortsatt kult ) Kulere enn Marve hvertfall. Hva med Hampus? Bente69 mente jo at Magnus definitivt burde hete Hampus *latter* Eller om han blir født på søndag burde jo egentlig Haakon Magnus være det eneste alternativet.. hehe..
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2008 Blir nok ikke Haakon Magnus, Hampus, Laffen, Homer eller Marve. Navnet har vært klart siden før vi laget han egentlig. Veldig grei løsning altså. Gjorde det sist også.
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Så greit. Vi er ikke enige ennå vi.. hehe... Jeg angrer på navnevalget, eller dvs jeg angrer på at jeg ga meg og lot samboer bestemme. Synes det er unaturlig å kalle han magnus, og holder hardt på lillebror og junior... Han kommer til å bli lillebror i evig tid, og Sivert i drømmene mine.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2008 Huff, så leit da! Vi har sluppet debatter om navn her, var enige med en gang.... (er altfor like, er nesten litt pinlig). Men dere må da kunne komme frem til noe som funker for begge da.... leit at du ikke føler det stemmer liksom!
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 Vi klarte ikke å finne noe som begge ville ha i løpet av graviditeten og de første 6 ukene etter han ble født. Regner med at det går seg til og at han blir en Magnus etterhvert. Satser på at jeg ler av meg selv om ett år eller to. Kan jo ikke begynne å bytte navn på ham nå, det blir jo bare ennå merkeligere. Har lovnadet om at en nr tre (som aldri vil komme planlagt) skal hete Sivert. Blir det jente blir det Sivertine.. hehe... Sivert skal jeg ha om det blir flere barn. Søstra mi synes tom at han ligner på Sivert Høyem...hehe..sikkert bare fordi han ikke har noe hår )
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2008 Finnes jo de som bytter navn på ungen i løpet av det første året... Broren min og kona bruker heller 6 mnd på å bestemme seg! Når du begynner å bli klar for å få en Sivert så får du sette knappenålen i all gummien og la det stå til! Sivertine var jo nuuuudelig! hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Hehe... Blir nok ikke noen nål i noe gummi her nei. Krysser fingrene for fødsel i natt selv om jeg selvfølgelig holder en knapp på søndag! Sov godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå