lurermegpå.... Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Huff....nå sitter jeg her da....en veldig forvirra.... Traff mannen i mitt liv i februar, og vi har det stadig bedre og bedre. Men vi har begge vært enige om at vi ønsker flere barn, da jeg har 3 og han har 3. I dag testet jeg jaggu positivt på graviditetstest....til tross for at jeg hele tiden har brukt prevansjon.....sjokk. Det er så vanskelig og vite hva vi gjør nå....takler vi et barn til, har vi rom og kapasitet, økonomi osv...... Men når spiren liksom er der er det vanskelig og avbryte svangerskapet også..... Dette blir et himla vanskelig valg.....på et vis ønsker jeg og ha et barn med mannen jeg elsker, men på en annen side har vi allerede mange barn som skal ha omsorg og skal følges opp. Denne situasjonen hadde jeg ikke sett for meg.....huff....mannen som kommer fra jobb får vel sjokk han og.....gruer meg nesten til og fortelle det.............
Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Nå skjønner jeg ikke helt.. Dere er enige om at dere ønsker flere barn, men samtidig vet du ikke hva du skal gjøre...
lurermegpå.... Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Oioioi.....kjempestor skrivefeil.....vi ønsker i IKKE flere barn skal d stå
melkekua™ Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 tror det skulle vært en "ikke" inne i den setningen... Du får ta det opp med han...og la det stå til.....så ser du hva som skjer ) Jeg hadde aldri klart å avbryte, men det er jo helt opp til deg! Lykke til med valget!
Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Ville nok bare fortalt ham det, og tatt det derfra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå