Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 haha ler så jeg nesten faller ut av stolen her Og Hallelujah-Kameratene - Hallelujah, også utrolig morsom:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2008 Det er kanskje ikke så mange som har samme type humor som meg, men jeg dytter litt alikevel:0)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Joda, jeg ler av det der, men det er jo ganske gammelt da ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 Aldri sett de før jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå