♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 "din egen side" ? eller er det jeg som gjør noe galt??
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har det. Får ikke gjort om på profilen min eller lagt til at jeg er gravid. Får egentlig ikke gjort noe når jeg tenker meg om. Har sendt en mail om det men ikke fått noe svar heller!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Send en mail direkte til Jordmor Siri. Da løste problemet seg for meg. Og problemet hos meg oppsto hver gang jeg hadde vært inne og forandret på nicket mitt.. Jeg hadde også som deg at jeg ville forandre det hver dag etter hvor langt jeg var på vei, men det gav jeg opp.. Lykke til:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 kan man kontakte jordmor siri uten og være gullsmokkmedlem?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Ja jeg har gjort det etter at medlemskapet mitt gikk ut også. Har aldri hørt noe om det. Her er adressen jeg brukte.. [email protected] Jeg sendte både til henne og til moderator. Men det var alltid av denne adressen jeg fikk svar, og kunne svare. Håper det ordner seg for deg. Veldig kjedelig, slik var det her også flere ganger. Men nå har det vært i orden siden sist gang, men jeg tør heller ikke gå inn og forandre nicket mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå