Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 ..vil starte med blanke ark som bammer! Desutten er "Blæh!" litt negativt ladet, var nok i ikke helt i humør da jeg satte det som nick. Så det nye blir: "Bammemamma" Ok?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Det var fint nick:) Heldig som fikk den...hehe:)
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Flott nick. Greit å starte med blanke ark Jeg skifta nick når jeg skifta side jeg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå