Gå til innhold

hjelp!

Vannmann-86*med-liten-Emil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet her å skrevet opp tidspunkt for hver ubehagelige kynner jeg har kjent, og har nå hatt 4 stk med 6 min mellomrom mellom. I tillegg stikker det mye mer enn vanlig i underlivet. Nesten slik at det svir litt. De er ubehagelige, men ikke direkte vonde synes jeg. Men alle sier at jeg VET når jeg har fødselsrier. Men så har jeg jo hørt mange tilfeller der folk ikke vet hva som skjer, slik at de har reist inn for å bli sjekket. Og vips! Der var de i fødsel gitt, uten å egentlig være helt klar over det. Så nå er jeg litt redd for at jeg skal være i fødsel uten å vite det sikkert..Skal se det an litt til, men noen her som IKKE visste at de hadde fødselsrier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men hvis du har hatt 4 kynnere bare ..så ville jeg venta å sett om d fortsatte,å om d ble sterkere..som regel skjer ikke fødslen så kjappt :)

men vær litt obs..å følg med..øker d å de blir sterkere ,å de varer lenge..halvtime-time ..så ville jeg ringt føden å bare sagt hva som skjer..så får de vurdere:)

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

ring in til føden og hør med de...de vet sikker viss de er rier eller ikke...men de låter jo litt som rier. begynnelsen i vert fall for de blir jo garanter vondere

Skrevet

Ja, jeg tenkte å se det an litt. Var på føden forrige lørdag, og da sa de at livmortappen var nesten helt avflatet, og at jeg sikkert kom til å føde om ikke så altfor lenge. Har hatt modningsrier i 10 dager nå, og er så lei så lei.

Virker som de dabba av litt nå igjen (selvfølgelig) hehe..skal ikke være enkelt dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...