♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har ikke ammet siden i går klokken 13.00. Har forferdelig spreng, og melka renner... Hvor lang tid vil det ta før melka er borte? Noen som kan fortelle meg det?
Minnie Mom Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Ikke så godt å si, men du må ihvertfall pumpe/håndmelke ut litt så det ikke tetter seg. Fulle pupper og tette melkekanaler gjør veldig veldig vondt etterhvert...
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har håndmelket ut litt, men tør ikke ta noe mye. Vil ikke stimulere til mer produksjon... prøver å vente så lenge som mulig før jeg "letter litt på trykket". Brystene er nå helt firkantete...
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Oki, da går du pronte i dusjen og masserer puppene med sirkelbevegelser. Fortsetter du på det viset blir det betennelse. Det vil du IKKE ha. Masser ut såpass mye at du ikke har spreng, men ikke mer. Mye persille og mynte-te skal vistnok også hjelpe/minke produksjonen. Spreng vil du nok måtte ha en stund og melk i puppene kan du ha i årevis.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 det kommer litt ann på fra person til person. Jeg sluttet ved å kutte et måltid om gangen. etterhvert så håndmelket jeg ut etterhvert som det ble for fullt. litt mindre for hver gang. tok meg en måned eller litt mer å slutte å amme. det er fremdeles en dråpe eller to i puppene hvis jeg klemmer til.. og jeg har ikke gitt melk på 2 månder
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Kan ta et år før melka er helt BORTE, gitt;0) Men sprenget varer heldigvis ikke så lenge! Det er ubehagelig, helt klart. Et tips kan være å håndmelke i dusjen hver morgen. Så får du tatt av det verste, samtidig som du ikke tar så mye at produksjonen opprettholdes. Holdt vel på i ei uke, hver morgen, tror jeg. Lykke til!
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Viktigste er å få bort sprengen ja Får vel gjøre som deg også får vi håpe at det er greit om ei uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå