Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har lyst til å ta ny tatovering, med navnet til jentene mine, men kan jeg gjøre det nå når jeg ammer? Eller må jeg vente til jeg er ferdig med amminga? Noen som evt har forslag til hvor på kroppen jeg kan ta den? Jeg lurer på å ta den ved hjertet, men er usikker...
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg har hørt at man ikke skal tatovere seg når man ammer, mener det var noe med tungmetaller i malingen... Jeg har stjernetegnet til eldstemann, (og andremann skulle det vise seg), på overarmen. Har planer om å tatovere navnene deres rundt stjernetegnet, men jeg venter med det til jeg er ferdig med ammingen.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 har ikke hørt noe om at det ikke skal tas når man ammer.... ring en tattis-sjappe og spør! eller tre, og se om du får ulike svar..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2008 Okei, tusen takk for svar. Skal høre med sjappa jeg skal gjøre det på i morra.
Mammapudding Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg tok tatovering mens jeg ammet, fikk beskjed hos tatovøren at det var helt greit:) Har et hjerte med Leah inni på undersiden av håndleddet, står slik at jeg kan ha fler oppover armen om jeg skulle få fler barn:) Har navnet til samboern i et hjerte oppå håndleddet på samme arm( I know, I know..var ung og "dum" da jeg tok den, men vi holder fortsatt sammen da..og han har mitt navn) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå