kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 vi har møtt hverandre èn gang, og jeg er fullstendig fortapt.....skal etter all sannsynlighet møte han igjen på mandag.... Fallhøyden er stor her. Om han ikke gjengjelder noen av følelsene blir jeg såret, men sannsynligheten for at han er like hodestups forelsket er vel ikke så stor..... Og ja, vi hadde sex (selv om d var første gang vi traff hverandre).... om det viser seg at jeg bare var et tilfeldig ligg for han så blir jeg frustrert.... men tror/håper han er litt betatt, i alle fall.....han sender masse mail og sånn. Måtte bare få dette litt ut..... om noen har noen gode råd/ tips til hvordan jeg går fram videre blir jeg glad......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå