Tulle mor Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 kan noen her inne hjelpe meg meg og fortelle hvordan jeg kan bli helt glattbarbert??? Det er alltid så nuppete der eller stikkete etter jeg har barbert meg. er så irriteranes. får mange ganger røde prikker også, ser jo ut som en ribba høne noen ganger. hva gjør dere for og ungå dette ? håper og få noen gode svar.
Mille** Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Var plaget med det jeg også, men så fikk jeg et tips her inne om å bruke vanlig hårbalsam ved barbering, og vips, ingen nupper eller kløe! Mange som har skrevet at det har funket på dem også. )
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Jeg bruker hårfjerningskrem fra kondomeriet
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Jeg syns ikke balsam funket jeg:(
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Jeg blir også slik... Har prøvd balsam og:( Blande balsam og skum da kanskje Får man kjøpt hårfjerningsmiddel flere steder tro?
Potetstappe Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg tar Braziliansk voksing i salong hver 4. uke... Tåler ikke å barbere eller hårfjerningskremer... Så det er reddningen min..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 de har sånn spesial etterbarberings krem for underlivet på beathe uhse. Har butikker i oslo området, eller tror jeg det går ann å bestille på beatheuhse.no. vet ikke om det er nett adressen, men det går ann å google det.
Tulle mor Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 ok, takk. Det skal jeg prøve på. Skal baregå og stelle og legge sønnen min først.
silhah og emilie Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Oppskrift på smertefri og irritasjonsfri intimbarbering: *Gjør det etter at du har dusjet ei stund slik at hårene får mykt seg opp litt. *Smør på litt balsam og skyld av. *skift blad for hver gang..ja er dyrt men vel verdt det *Bruk MYE skum og bareber en runde med hårene *ta på mere skum og barber sidelengst *ta på enda mere skum og barber mot hårene *skyld med iiiskaldt vann (får porene til å lukke seg) og gå ut av dusjen *tørk forsiktig og ha på et tynt lag med dildo rens eller slikt stoff du får kjøpt på apoteket for intimbarbering *Ha på litt fuktighetskrem evt zink salve *bareber ofte:) Tar tid osv men det er vel verdt det altså Gudd løkk
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Skifte blad hver gang? Hver dag da for meg? Det går jo bare ikke...
*Super*Mamman* Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skyller alltid med veldig varmt vann først, slik at porene åpner seg.. Bruker så barberskum, og barberer med hårene ( ikke i mot! Veldig viktig!!). Etterpå smører jeg meg inn med babyolje. Blir kjempemyk og glatt, og helt uten røde nupper:)
silhah og emilie Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 det blir bedre av det da...for da er bladet skarpere..du kan godt bruke det samme bladet til legger og armhuler osv..men hvis du vil ungå nupper så er det lurt med så skarpt blad som mulig
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2008 #14 Skrevet 18. juli 2008 He he, jeg plages ikke av så mye nupper da. Men å skifte de dyre bladene hver dag går jo uansett ikke. Jeg har forsåvidt motsatt erfaring som en del av dere, jeg kan ikke barbere med hårene, må ta mot. Ellers går det ikke bra.
Misti Skrevet 18. juli 2008 #15 Skrevet 18. juli 2008 kjøp en sånn deo til å ha under armene og smør på etter barbering og gjerne dagen derpå også. jeg kjøper en egen til bare det, bruker palmolive.
EnLitenPrins Skrevet 18. juli 2008 #16 Skrevet 18. juli 2008 Har hørt unirens funker Smører det på etter barbering. Unirens er dildorens tror jeg det var
Northernlights Skrevet 18. juli 2008 #17 Skrevet 18. juli 2008 huff, hehe..jeg ser det komiske i at du beskriver det som ei ribba høne.. huff, sorry...=o)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 18. juli 2008 #18 Skrevet 18. juli 2008 Hahaha, jeg leste "urinrens" huff, lurte ett sekund på hva DET er for noe... Men ja, jeg skulle også si at jeg har hørt at det skal være bra å smøre på dildorens etterpå.... Jeg bruker bare Vaselin Intensiv Care såpe (uten såpe) og det funker fint på meg.
Heaven har født::) Skrevet 18. juli 2008 #19 Skrevet 18. juli 2008 Jeg tørrbarberer,og blir glatt som ei barnerumpe..
Kosel Skrevet 18. juli 2008 #20 Skrevet 18. juli 2008 Ei venninne sier at dildorens gjør susen. Har ikke prøvd det selv. Tok engang å prøvde vademekum (ja, dere leste riktig) svei litt, men gikk fort over og ble veldig bra - ingen røde nupper dagen etter;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 18. juli 2008 #21 Skrevet 18. juli 2008 Smør på vibratorrens fra kondomeriet etter barbering, la vær på i to min og skyll deretter av, gjenta dagen etter også for best resultat, funker som bare det:)
Tulle mor Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. juli 2008 takk for alle svarene. skal prøve masse av dette og se hva som funker for meg. Men jeg forstår det som dere kun svarte på de rød prikkene. jeg lurte også på hvordan dere får til og barbere alt vekk. det ligger liksom litt bitte bitte små hår igjen. sån som er på leggene når det akkurat har begynt og vokse ut igjen, hvet ikke om dere kjønner hva jeg mener men..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juli 2008 #23 Skrevet 20. juli 2008 Du må strekke ut huden i området, altså bruke fingrene til å strekke mest mulig og barbere mothårs (etter barbering overalt).. tar litt tid med da får du tatt tett inntil og får bort de små stubbene .. om du skjønte hva jeg mente?
Tulle mor Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 20. juli 2008 ja jeg tror jeg kjønte det. takk for tipset. skal prøve det.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. juli 2008 #25 Skrevet 20. juli 2008 Hudpleieren jeg går til sa at dersom du ikke vokser (som sikkert er det enkleste og beste for huden) så er det viktig at etter barberingen så må du ha på talkum.. Det var for at området skulle være helt tørt. Ellers blir huden irritert og du får nupper og klør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå